Jump to content

Area 51

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu de demo aan het downloaden van deze FPS. Het schijnt een goede game te zijn.

Vanmiddag/vanavond horen jullie meer :)

Geplaatst:

Heb zelf gister de opm2 binnen gekregen en daarstaat de revieuw in.

Ik moet zeggen dat de grapics er heel mooi uitzien. En het schijnt dat er een hele slimme A.I. inzit.

Maar dat er maar weinig wapens zokm em dat de monsters in de eerste 5 levels al hetzelfde zijn.

Wat neerkomt op weinig variatie.

OPM2 Score>

18/20 grapics

14/20 sounds en music

46/60 gameplay

totaal:78 procent

Geplaatst:

Dit is wat info die ik daarover kon vinden: Het lijkt me wel een hele leuke game ik zal zo eens kijken wat voor screens erbij zijn, maar aan de tekst te lezen is het wel een game die onze volle aandact verdiend.

Om verwarring te voorkomen, Area 51 is geen opvolger van de gelijknamige gungame die een aantal jaren geleden is verschenen. Het spel is first-person shooter die zich afspeelt in de beruchte militaire installatie Area 51. Jij speelt de rol van Ethan Cole, die als lid van HAZMAT er naartoe wordt gestuurd om de uitbraak van een mysterieus virus te bestrijden. Na een korte introductie, waarin je kennis maakt met het lokale personeel, sta je al snel zij aan zij om de hordes gemuteerde wezens van je af te houden.

De game zal vertrouwd aanvoelen voor iedereen die wel eens een first-person shooter heeft gespeeld. In het begin ben je nog samen met je team en ben je al snel verwikkeld in een aantal flinke schietpartijen. Naarmate er steeds meer leden van je team sneuvelen, wordt de stemming steeds grimmiger. Ethan, wiens stem is ingesproken door David Duchovny, vraagt zich regelmatig af hij het wel zal overleven. Qua sfeer zit het dus wel goed. Het is alleen jammer dat het middenstuk van Area 51 behoorlijk standaard speelt. Zeker niet slecht, maar de verrassing en schrikmomenten is wel grotendeels weg

Later keert dit wel terug, maar het spel wordt nooit meer zo spannend als in het begin. Dat ligt zeker niet aan de omgevingen, want op grafisch vlak presteert Area 51 behoorlijk. Met name de diversiteit is verrassend. Verlaten laboratoriums, uitgebrande gangen worden met behoorlijk veel detail weergegeven. Je vecht je redelijk snel door al het gruwelijks heen. Meer dan 12 uur ben je niet bezig met Area 51 en dat is niet echt lang te noemen. Daarna kan je aan de slag met de multiplayer-optie, die lekker wegspeelt, maar qua spelopties niet echt verrassend is.

Conclusie

Area 51 komt als shooter explosief uit de startblokken met flink wat intense scènes. Het mysterie in het spel zorgt voor een sfeervolle stemming, die doet denken aan X-Files, mede door de stem van David Duchovny. Later wordt de game een stuk minder intens en speelt het als een gemiddelde first-person shooter. Voor de rest is de game prima verzorgd, waarbij vooral de diverse omgevingen en lekkere graphics opvallen. Helaas is Area 51 met een spelduur rond de 12 uur aan de korte kant, waardoor het misschien beter een spel is om te huren

Bron: Gmez.nl

Geplaatst:

Ik heb er een PS2 demo van gespeeld, ik vond de sfeer wel leuk maar verder vond ik het niks.

Het is gewoon een beetje hersenloos knallen in een Lineaire wereld, maar daar is natuurlijk niks mee als je dat leuk vind, zelf hou ik van games met wat meer diepgang.

Geplaatst: (bewerkt)

in de opm2 staat alleen een revieuw der is geen demo.

Van de recentse versie

Bewerkt: door Exabyte
Geplaatst:

Ik heb ook ff de demo gespeeld. En ik moet zeggen wel aardig..Maar op een gegeven moment word je die Aliens wel een beetje zat. Ik ga hem niet kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...