Wesleyty Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 IK heb een mod geinstalleert en als ik dan sp ga spelen dan blijft hij vastzitten op de helft . Ik vindt diet niet leuk . Ik heb er al back ups vangemaakt!. Ligt ht aan de patch?? of iets anders?? Please stuur zo snel mogelijk een antwoord Alvast Bedankt Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 spel verwijderen en opmieuw instaleren heb ik ook gehad die problemen modden is vragen om problemen tot gta Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) Het zou inderdaad zowel aan je EXE kunnen liggen als aan de installatie van de mod. Op 50% laden word inderdaad GTA3.IMG geladen, dus als daar iets mis mee is, zal het spel ook niet verder laden. Heb je San Andreas wel gepatched met deze patch? Dan zou de fout niet aan de patch kunnen liggen. Dan heb je hoogstwaarschijnlijk de mod fout geinstalleerd, dus plaats je backup eens terug, en kijk of hij het dan wel doet. Plaats de mod daarna weer, en maak zeker dat je hebt gerebuilded. Please stuur zo snel mogelijk een antwoord Had je het topic hier moeten zetten EDIT @ Hierboven, gatver, weer zo iemand die alleen maar kan herinstalleren... Probeer eerst nou eens andere oplossingen, voordat je helemaal gaat herinstalleren... En modden is echt niet vragen om problemen, als jij alleen maar problemen krijgt, doe je zelf wat fout. Bewerkt: 8 juli 2009 door Remi-X Reageren
Wesleyty Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Oke ik probeer het nog eens En weet jij ook nog een mod. gewoon 1 mod waar je heel veel auto's mee kan veranderen?? Thx Greetz Wesley Reageren
Wesleyty Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Nog steets niet :S. Wie kan me helpen?? Ik heb me gta3.img ook al rebuild service gedaan met img tool. Wie o wie weet de oplossing?? Reageren
Dakendak Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ikk heb ook , dat probleem , alleen heb ik het opnieuw geinstalleerd , en laadde het nog altijd maar tot de helft .. :s Reageren
Wesleyty Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ikk heb ook , dat probleem , alleen heb ik het opnieuw geinstalleerd , en laadde het nog altijd maar tot de helft .. :s dan moet je ook je map van gta sa verwijderen. en weer opnieuw installeren. heb ik ook gedaan maar heb weer 1 mod geinstalleert maar nu blijft hij weer vast zitten tot de helft :S. Wie weet een oplossing?? Reageren
Dakendak Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ikk heb ook , dat probleem , alleen heb ik het opnieuw geinstalleerd , en laadde het nog altijd maar tot de helft .. :s dan moet je ook je map van gta sa verwijderen. en weer opnieuw installeren. heb ik ook gedaan maar heb weer 1 mod geinstalleert maar nu blijft hij weer vast zitten tot de helft :S. Wie weet een oplossing?? Heb je dat met de gta mod installer gedaan ? zojah , ik zou stoppen met modden , ik had dat ook alleen de multyplayer mod lukte bij mij . Reageren
Wesleyty Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 ik heb het geprobeert met img tool blijft ook vastzitten :S Reageren
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Laad je GTA3.img backup (de rest hoeft niet als je dat niet hebt aangepast) en probeer het opnieuw met de IMGTool, mogelijk met behulp van deze tutorial: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42234 Reageren
Wesleyty Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Het is gelukt. maar kan de auto niet vinden. :S ik gebruik car trainer maar als ik op spawn car klik dan pakt hij em niet. Reageren
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Gebruik deze. Wacht even, dan upload ik hem. Deze werkt bij mij gewoon goed, als het goed is doet ie het bij jou ook gewoon.. Bewerkt: 9 juli 2009 door Bayside Reageren
Wesleyty Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Het is gelukt ik heb de downgrader gedownload en toen deedt hij het Allemaal bedankt voor de hulp Reageren
TheAbolished Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ikk heb ook , dat probleem , alleen heb ik het opnieuw geinstalleerd , en laadde het nog altijd maar tot de helft .. :s dan moet je ook je map van gta sa verwijderen. en weer opnieuw installeren. heb ik ook gedaan maar heb weer 1 mod geinstalleert maar nu blijft hij weer vast zitten tot de helft :S. Wie weet een oplossing?? Hoe bedoel je map verwijderen ? kheb zelfde probleem al 4 keer opnieuw geinstalleerd maar komt nog steeds niet voorbij 50 % Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.