Puma Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Awesomenity Island By Puma Met "Representing the Gta modding scene since July 2009" bedoel ik de "awesome"-heid van het modden van Gta, natuurlijk. Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Whahahahaha, Pwnage Misschien een idee om ook in de mond te kunnen lopen? En ik zie nog niet erg veel diepte in de smiley, hoe komt dat? Niet goed geprelight? Verder wel erg mooi hoor Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Whahahahaha, Pwnage Misschien een idee om ook in de mond te kunnen lopen? En ik zie nog niet erg veel diepte in de smiley, hoe komt dat? Niet goed geprelight? Verder wel erg mooi hoor Volgens mij zit er geen diepte in die smiley. Maar ik vind het een hele mooie mod Puma. Hoe ben je erop gekomen om dit te gaan modden? Ziet er in ieder geval stoer uit. Reageren
Timske Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Tha Bomb, alleen vind zijn hoofd te licht vergeleken de rest Geef hem een leuke partyhat van RuneScape op Staat misschien beter. >PartyHat< Verder owned het eiland hard Staat die trouwens nog in de weg voor andere boten? Verder is het 100% Awesome. Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ziet er vet uit Puma! Misschien ook mensen erop laten lopen.. @Timske die "partyhat" lijkt op een mislukte kroon En ja de boten die houden geen rekening met het eiland, maar varen er gewoon tegenaan ... Reageren
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Waar ligt het eiland precies, Puma? Komen er ook peds op het eiland? En misschien een paar Quads ofzo die er spawnen? Bewerkt: 9 juli 2009 door Bayside Reageren
Basssss Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Lol. Maar waar staat die 'Z' voor op de vijfde screen van onderen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Waar ligt het eiland precies, Puma? Volgens mij precies op de plek van Covesight, of in ieder geval in de buurt @Bassssssssssssssss: Zmodeler Reageren
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Waar ligt het eiland precies, Puma? Volgens mij precies op de plek van Covesight, of in ieder geval in de buurt Hopelijk niet, ik wil ze allebei kunnen gebruiken in de Covesight server @Hieronder: Oh.. Bewerkt: 9 juli 2009 door Bayside Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Waar ligt het eiland precies, Puma? Volgens mij precies op de plek van Covesight, of in ieder geval in de buurt Hopelijk niet, ik wil ze allebei kunnen gebruiken in de Covesight server Dat kan sowieso niet. Volgens mij werken custom GTA.DAT's niet in SA:MP, tenzij je s0beit activeert. Reageren
Beagle Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Leuk Puma, ik had natuurlijk al wat meer hierover gezegd op MSN, het ziet er goed uit . Wat ik het beste vind, is dat je heel goed originele (toch?) objecten met verschillende FX's gebruikt hebt Bewerkt: 9 juli 2009 door Beagle Reageren
Puma Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Klopt, alle objects zoals de interieurs van de hutjes, de lampjes, lantaarns, bomen, toortsen etc. zijn originele San Andreas objecten. Dingen als bomen mappen om een soort van bos te creeëren is echt een hel om te doen met de normale map-editor (MEd). Gezien ik veel MTA gespeeld heb en hier echt meer dan honderd maps voor gemaakt heb (van simpele in het begin tot ingewikkelde dingen met veel visuele toeters en bellen op het eind) snap je dat ik veel ervaring heb met de map-editor van MTA. Deze map-editor mapt zo veel fijner als het gaat om objecten in de omgeving, zoals staatobjecten (lantaarnpalen, prullenbakken etc.) en vegatatie (planten, bomen etc.). Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt en alles in MTA gemapt; daarna gewoon geconverteerd naar .IPL en klaar is Kees. Reageren
Timske Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Klopt, alle objects zoals de interieurs van de hutjes, de lampjes, lantaarns, bomen, toortsen etc. zijn originele San Andreas objecten. Dingen als bomen mappen om een soort van bos te creeëren is echt een hel om te doen met de normale map-editor (MEd). Gezien ik veel MTA gespeeld heb en hier echt meer dan honderd maps voor gemaakt heb (van simpele in het begin tot ingewikkelde dingen met veel visuele toeters en bellen op het eind) snap je dat ik veel ervaring heb met de map-editor van MTA. Deze map-editor mapt zo veel fijner als het gaat om objecten in de omgeving, zoals staatobjecten (lantaarnpalen, prullenbakken etc.) en vegatatie (planten, bomen etc.). Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt en alles in MTA gemapt; daarna gewoon geconverteerd naar .IPL en klaar is Kees. Ja en MEd blijft snel vast hangen als je Vista hebt Eiland blijft vet, misschien met je hoverboard overheen? Reageren
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Klopt, alle objects zoals de interieurs van de hutjes, de lampjes, lantaarns, bomen, toortsen etc. zijn originele San Andreas objecten. Dingen als bomen mappen om een soort van bos te creeëren is echt een hel om te doen met de normale map-editor (MEd). Gezien ik veel MTA gespeeld heb en hier echt meer dan honderd maps voor gemaakt heb (van simpele in het begin tot ingewikkelde dingen met veel visuele toeters en bellen op het eind) snap je dat ik veel ervaring heb met de map-editor van MTA. Deze map-editor mapt zo veel fijner als het gaat om objecten in de omgeving, zoals staatobjecten (lantaarnpalen, prullenbakken etc.) en vegatatie (planten, bomen etc.). Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt en alles in MTA gemapt; daarna gewoon geconverteerd naar .IPL en klaar is Kees. Ja en MEd blijft snel vast hangen als je Vista hebt Eiland blijft vet, misschien met je hoverboard overheen? Idd Puma, maak een filmpje dat je met je Hoverboard over het eiland gaat Kan echt niet wachten op die mod :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.