Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Awesomenity Island

By Puma

91133039.jpg

97212818.jpg

80222642.jpg

49045762.jpg

19707039.jpg

92889698.jpg

27929899.jpg

94716872.jpg

47997773.jpg

81803200.jpg

29418490.jpg

60584320.jpg

:sigaar: Met "Representing the Gta modding scene since July 2009" bedoel ik de "awesome"-heid van het modden van Gta, natuurlijk.

Geplaatst:

Whahahahaha, Pwnage :puh: Misschien een idee om ook in de mond te kunnen lopen? En ik zie nog niet erg veel diepte in de smiley, hoe komt dat? Niet goed geprelight? Verder wel erg mooi hoor :tu:

Geplaatst:
Whahahahaha, Pwnage :puh: Misschien een idee om ook in de mond te kunnen lopen? En ik zie nog niet erg veel diepte in de smiley, hoe komt dat? Niet goed geprelight? Verder wel erg mooi hoor :tu:

Volgens mij zit er geen diepte in die smiley.

Maar ik vind het een hele mooie mod Puma. Hoe ben je erop gekomen om dit te gaan modden? Ziet er in ieder geval stoer uit. :tu:

Geplaatst:

Tha Bomb, alleen vind zijn hoofd te licht vergeleken de rest :puh:

Geef hem een leuke partyhat van RuneScape op :puh: Staat misschien beter.

>PartyHat<

Verder owned het eiland hard :puh: Staat die trouwens nog in de weg voor andere boten? :puh:

Verder is het 100% Awesome.

AwesomeSmileySmall.png

Geplaatst:

Ziet er vet uit Puma! :tu:

Misschien ook mensen erop laten lopen..

@Timske

die "partyhat" lijkt op een mislukte kroon :7

En ja de boten die houden geen rekening met het eiland, maar varen er gewoon tegenaan :7 ...

Geplaatst: (bewerkt)

awesome_med_2__normal.png

Waar ligt het eiland precies, Puma? _O_

Komen er ook peds op het eiland? En misschien een paar Quads ofzo die er spawnen?

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:

Volgens mij precies op de plek van Covesight, of in ieder geval in de buurt :7

@Bassssssssssssssss:

Zmodeler

Hopelijk niet, ik wil ze allebei kunnen gebruiken in de Covesight server :-(

@Hieronder: Oh..

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:

Hopelijk niet, ik wil ze allebei kunnen gebruiken in de Covesight server :-(

Dat kan sowieso niet. Volgens mij werken custom GTA.DAT's niet in SA:MP, tenzij je s0beit activeert.

Leuk Puma, ik had natuurlijk al wat meer hierover gezegd op MSN, het ziet er goed uit :tu:. Wat ik het beste vind, is dat je heel goed originele (toch?) objecten met verschillende FX's gebruikt hebt :)

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Klopt, alle objects zoals de interieurs van de hutjes, de lampjes, lantaarns, bomen, toortsen etc. zijn originele San Andreas objecten. Dingen als bomen mappen om een soort van bos te creeëren is echt een hel om te doen met de normale map-editor (MEd). Gezien ik veel MTA gespeeld heb en hier echt meer dan honderd maps voor gemaakt heb (van simpele in het begin tot ingewikkelde dingen met veel visuele toeters en bellen op het eind) snap je dat ik veel ervaring heb met de map-editor van MTA. Deze map-editor mapt zo veel fijner als het gaat om objecten in de omgeving, zoals staatobjecten (lantaarnpalen, prullenbakken etc.) en vegatatie (planten, bomen etc.). Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt en alles in MTA gemapt; daarna gewoon geconverteerd naar .IPL en klaar is Kees.

Geplaatst:
Klopt, alle objects zoals de interieurs van de hutjes, de lampjes, lantaarns, bomen, toortsen etc. zijn originele San Andreas objecten. Dingen als bomen mappen om een soort van bos te creeëren is echt een hel om te doen met de normale map-editor (MEd). Gezien ik veel MTA gespeeld heb en hier echt meer dan honderd maps voor gemaakt heb (van simpele in het begin tot ingewikkelde dingen met veel visuele toeters en bellen op het eind) snap je dat ik veel ervaring heb met de map-editor van MTA. Deze map-editor mapt zo veel fijner als het gaat om objecten in de omgeving, zoals staatobjecten (lantaarnpalen, prullenbakken etc.) en vegatatie (planten, bomen etc.). Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt en alles in MTA gemapt; daarna gewoon geconverteerd naar .IPL en klaar is Kees.

Ja en MEd blijft snel vast hangen als je Vista hebt :puh:

Eiland blijft vet, misschien met je hoverboard overheen? :puh:

Geplaatst:

Ja en MEd blijft snel vast hangen als je Vista hebt :puh:

Eiland blijft vet, misschien met je hoverboard overheen? :puh:

:7

Idd Puma, maak een filmpje dat je met je Hoverboard over het eiland gaat :eten:

Kan echt niet wachten op die mod :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...