Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Maak in de Awesome-bol een museum met daarin screens/miniatuurversies van mijlpalen uit de GTA modding geschiedenis? (Met, narcistisch als we allemaal zijn, daarin een Puma-hoekje met je persoonlijke modding-mijlpalen? :puh:)

• 2 weken later...
Geplaatst:
Tha Bomb, alleen vind zijn hoofd te licht vergeleken de rest :puh:

Geef hem een leuke partyhat van RuneScape op :puh: Staat misschien beter.

>PartyHat<

Verder owned het eiland hard :puh: Staat die trouwens nog in de weg voor andere boten? :puh:

Verder is het 100% Awesome.

AwesomeSmileySmall.png

naah geen party hats ruenscape stinkt en dit is sa

trouwens egt awsome maar wat kun je er en waar komt hij???

ik wil em best hebbe als i kweet waar hij komt want i kwi laleen dignen voor boven de zee

Geplaatst: (bewerkt)

Wat je er kunt doen is nog niet bekend. Rond kijken en genieten van Puma's modding kunsten is in ieder geval een zekerheidje. :tu:

Wanneer hij komt is ook nog niet bekend, Puma zelf is nu iig geloof ik een maand op vakantie..

Je laatste zin begreep ik niet? Hij komt in de zee, ja.

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst: (bewerkt)
Wat je er kunt doen is nog niet bekend. Rond kijken en genieten van Puma's modding kunsten is in ieder geval een zekerheidje. :tu:

Wanneer hij komt is ook nog niet bekend, Puma zelf is nu iig geloof ik een maand op vakantie..

Je laatste zin begreep ik niet? Hij komt in de zee, ja.

Click here to view the SnapMap

EDIT, daar is het ergens ;)

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:
Maak in de Awesome-bol een museum met daarin screens/miniatuurversies van mijlpalen uit de GTA modding geschiedenis? (Met, narcistisch als we allemaal zijn, daarin een Puma-hoekje met je persoonlijke modding-mijlpalen? :puh:)

Of je plaatst het helemaal vol met verschillende versie's van de awesome smiley!

• 1 year later...
Geplaatst:

Lol, dat is een tijd geleden. :puh:

Desondanks een mooi ingericht eiland, mooie lichteffecten, en natuurlijk die übergrote Awesome smiley. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...