Timske Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Hallo, kan iemand duidelijk uitleggen hoe je een .html bestand in je winrar kan zetten. Dat als je er dubbel opklikt dat je dan de html op een internetpagina ziet En wat is de html code voor een achtergrond :$ Alvast bedankt, Timske Reageren
marcootje Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Waarschijnlijk kun je op het .html-bestand klikken met je rechter-muisknop, en dan op 'toevoegen aan archief' klikken. (of de andere 'toevoegen aan...'-optie) Echter, waarom zou je 1 html-bestand inpakken? XD EDIT: ik zie nu dat je bij dubbel-klikken in de browser wilt hebben... dat is nogal vaag; wat wil je nou precies? De html-code voor een achtergrond weet ik niet, ik werk met css. Achtergrond in css wordt hier mooi uitgelegd: http://www.w3schools.com/css/css_background.asp Bewerkt: 9 juli 2009 door marcootje Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Voor een achtergrond kon je dit gewoon intypen in HTML dacht ik: (in de body tag) <body background="URL of bestandslocatie achtergrond plaatje"> Reageren
GTA Monster Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Als je van plan bent een vaste kleur te pakken, moet je in de achtergrond op-code de RGB hex zetten (volgens mij zonder #). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.