Jump to content

scherm werkt niet meer


listerstorm

Recommended Posts

Ik moet zeggen dat het heel erg tegenvalt, ik weet niet wat er mis is maar gta4 loopt voor geen meter.

Mijn pc is kan het draaien ( 4Gb ram, Asus EAH 4870 graf. kaart, 3.00Ghz duo core ).

Maar na willekeurige tijd vriest het altijd vast, soms als ik aan het rijden ben, dan vriest het scherm vast en kan ik heel de pc resetten. Als ik een cut-scene van een missie aan het bekijken ben, dan valt het geluid van de characters soms weg, maar ik zie de mondjes nog wel bewegen. D.w.z wanneer de cut-scene gedaan is dat hij maar blijft laden ---> alles opnieuw resetten.

En soms ook wordt mijn scherm opeens zwart en na een 5-tal seconden krijg ik dan weer gta te zien, maar vandaag dus niet.

Ik besloot dus om mijn computer weer te resetten en wanneer deze was opgestart bleef het een zwart scherm met enkel een kadertje: input not supported; dit beweegt de hele tijd over het scherm.

Tijdens het opstarten krijg ik wel het windows wacht scherm als hij aan het laden is, dus mijn scherm is zeker niet stuk, want ik zit nu op mijn oude pc met hetzelfde scherm, dus ik denk dat de oorzaak alweer bij gta4 ligt.

Ik kan dus nu niets meer doen op mijn andere pc.

Iemand die toevallig een oplossing weet? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

De resolutie is op een of andere manier te groot, probeer dus in veilige modus te booten (VGA als het moet) :) Dan zou de resolutie goed moeten zijn en kun je je drivers herstellen.

Hmm, kan je dit even verder uitleggen, want van het BIOS ken ik niet zo heel veel.

Dus, ik ga naar het BIOS menu en dan? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nee :puh: Als je computer opstart moet je de hele tijd op F8 rammen totdat er een menu komt waar je kunt kiezen voor veilige modussen. Daar kies je een veilige modus. (Maakt niet uit welke), en je boot nu op een veilige resolutie (zoniet, dan VGA modus kiezen). In je veilige modus verwijder je de drivers van je videokaart en reboot je. Als het goed is zit je op een lagere resolutie, je ziet immers dingen. Dan installleer je de drivers opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Opgelost, ik heb VGA modus gedaan, maar ik heb de drivers van mijn kaart niet verwijdert. Toen ik hem opnieuw opstarte werkte het terug.

Maar nu zit ik nog altijd met die GTA 4 bugs, of is mijn pc toch de oorzaak hiervan?

Link to comment
Delen op andere websites

dat je reslutie neit word support, zet de resolutie dus wat lager.

moch dit het probleem niet verhelpen maak dan eens gebruik van de -memrestrict fix.

Dat probleem is al opgelost, zoals ik eerder heb vermeld...

Maar ik heb het nu over het vastvriezen en wegvallen van de stemmen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Framerate kun je zien d.m.v. een programma als xfire of fraps.

Framedrop...

En: Het lijkt alleen maar erger te worden met dat -memrestrict fix gedoe, ik denk toch dat ik het juist gedaan heb...

maar nu blijft hij altijd Steken ergens als ik onderweg ben naar de building site met playboy x tijdens deconstruction for beginners. Al zeker 5x op rij.

Link to comment
Delen op andere websites

je gebruikt zeker patch 3 of 4? dan is dit een voorkomend probleem, reinstall het spel en voltooi de storyline zonder patches, de patches mogen dan bugs hebben gefixt, zew voegen net zo hard weer bugs toe die erger voor de gameplay zijn, waar jij last van hebt is er 1 van.

Jij hebt ook die tutorial amper gelezen, anders had je geweten dat als eht neit werkt(je spel gaat trager lopen of loopt nog steed svast) je een stapje omhoog meot gaan.

Wat zijn je specificaties van je pc?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...