listerstorm Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Wat zijn je specificaties van je pc? ==> kijk mijn openingspost, mijn pc kan het aan maar hoe verwijder ik dan die patches? want als ik het spel installeerde en me aanmeldde bij wingdows live moest ik een update (patch?) doen, anders kon ik het spel niet opslagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 gewoon het spel opnieuw installeren. en wat voor een dual core is het? Een pentium D voldoet neit aan de eisen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
listerstorm Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 gewoon het spel opnieuw installeren. en mijn savegames? hiervan een back-up maken? maar in welke map staan ze dan? en wat voor een dual core is het? Een pentium D voldoet neit aan de eisen Intel® Core2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2CPUs) Staat er bij "dxdiag" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 je savegames blijven gewoon behouden, je processor voldoet verder gewoon aan de eisen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
listerstorm Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 als ik het wil uninstallen vraagt hij na een tijdje toch: "would you like to remove all GTA 4 save data?" Hier nee klikken als ik mijn savegame wil behouden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 nee je meot drie rondjes draaien Kom op zeg, dat is toch logisch, je wilt toch neit dat die data word verwijdert dus druk je op nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
listerstorm Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 Jaja, sorrry Maar, nu lijkt het wel goed te werken, heb toch al half uurtje-uur kunnen spelen zonder dat hij vastloopt ofzo. Daarvoor liep hij altijd om de 2 minuten vast.µ Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.