Jump to content

Fifa 09 Online

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb fifa gister binnen gekregen.(dus als er mensen zijn je mag altijd tegen me spelen) PSN = barcelonagek.

Maar daar gaat het niet om ik wil graag online spelen en dat lukt ook wel maar alleen wedstrijden tegen elkaar of meedoen met een wedstrijd waar je 1 speler bent.

Ik kan ook een club oprichten.Maar ik wil graag juist met een competitie meedoen of een toernooi hoe gaat dat ?

en zijn er mensen die me dit allemaal duidelijk kunnen uitleggen.

MVG,

barca

*(wie weet kunnen we anders met wat mensen hier een competitie doen)

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan inderdaad een eigen club oprichten en aan een competitie meedoen. Alleen je moet wel uitgenodigd worden voor een competitie, als je anders een competitie gaat zoeken zit er vaak een wachtwoord op. Soms zitten er bij sommige competitie's geen wachtwoord op en kan je hieraan meedoen en bij sommige competitie's zit er geen wachtwoord op, vaak zitten er dan weinig spelers op.

Edit: Ojaa, over dat op GTAForum een competitie starten... Dat was al es gebeurd maar het verliep niet goed. Veel leden waren in-actief. Deze competitie was het Fifa'09 Contest. Hier kan je er meer over vinden

Trouwens sorry Visser :schater:

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Als je aan een competitie mee wilt doen moet je het volgende doen. Ga naar Online speltypen --> Online Competities. Hier kan je allemaal opties kiezen. Zo kan je zelf een competitie aanmaken, waarin je met iedereen kan gaan spelen. Je kan er dus ook een wachtwoord op doen, zodat je alleen met je vrienden kan spelen. Je kan ook gewoon lid worden van een competitie.

Als je dit te veel moeite vind, kan je met je vriend ook gewoon een 'losse' wedstrijd spelen. Je hoeft bij deze niet zoals bij competities elke keer dezelfde club te zijn. Ga naar: Online speltypen --> Spelershub bekijken --> Houdt L1 ingedrukt en druk pijltje naar beneden tot je bij Adresboek bent --> Zoek je vriend op, hij moet online wezen --> Klik op X en vraag om een spel. Nu kan je beiden elke keer een team kiezen. Als een wedstrijd is afgelopen en je klikt op 'terug naar hoofdmenu', kies dan 'revenge'. Je zult nog eens tegen je vriend kunnen spelen.

Geplaatst:

Jah maar waarneer word je dan uitgenodigd dat moet dan ook plotseling dan zijn?

en hoe snel gaat dat dan?

Zou jij anders een competitie willen aanmaken waaar ik misschien bij kan dat ik beetje kan kijken hoe het in zijn werk gaat.???

MVG,

Barca

Geplaatst:
Als je aan een competitie mee wilt doen moet je het volgende doen. Ga naar Online speltypen --> Online Competities. Hier kan je allemaal opties kiezen. Zo kan je zelf een competitie aanmaken, waarin je met iedereen kan gaan spelen. Je kan er dus ook een wachtwoord op doen, zodat je alleen met je vrienden kan spelen. Je kan ook gewoon lid worden van een competitie.

Als je dit te veel moeite vind, kan je met je vriend ook gewoon een 'losse' wedstrijd spelen. Je hoeft bij deze niet zoals bij competities elke keer dezelfde club te zijn. Ga naar: Online speltypen --> Spelershub bekijken --> Houdt L1 ingedrukt en druk pijltje naar beneden tot je bij Adresboek bent --> Zoek je vriend op, hij moet online wezen --> Klik op X en vraag om een spel. Nu kan je beiden elke keer een team kiezen. Als een wedstrijd is afgelopen en je klikt op 'terug naar hoofdmenu', kies dan 'revenge'. Je zult nog eens tegen je vriend kunnen spelen.

Dit was een keer bij mij gebeurd alleen ik zag hem niet in het lijstje staan, dit had ik verholpen door omhoog te scrollen en toen weer naar beneden te scrollen. Je kan scrollen met je Rechter analoge Joystick. :Y

Geplaatst:

Zou ik misshcien een keer bij jouw in de competitie mogen??

Want ik denk dat ik niet zomaar uitgenodigd wordt of ergens bij kan..

Geplaatst:

Zou ik misshcien een keer bij jouw in de competitie mogen??

Want ik denk dat ik niet zomaar uitgenodigd wordt of ergens bij kan..

Vaak kan je afspreken via PSN berichten, anders reageert de ander niet of is hij met een wedstrijd bezig. Als je afgesproken hebt kan hij je uitnodigen of jij kan hem uitnodigen, dan accepteer jij/hij het en dan kan je je team kiezen. Hierna kan je gewoon de wedstrijd afmaken.

Geplaatst:

Zoals ik al zei, het is het handigst als je niet in een competitie gaat. Je bent dan de hele tijd aan één club verbonden. Het is toch leuker als je elke wedstrijd een andere club kan kiezen? Hoe dat moet staat in mijn vorige post beschreven.

Geplaatst:

Maar gaan toevallig jullie nog eens een competitie beginnen?

Dat ik daar aan mee kan doen??

Of hebben jullie zin om nu een wedstrijd tegen mijn te spelen(niet te veel van verwachten ,dat ik ervan kan leren en wie weet hoge ogen gooien)

Geplaatst:

Oke, ik en Visser23 hebben besloten om even een test-competitie te starten, ik nodig jou uit.

De wedstrijden doen we zo:

GekkieJ01-Barcagek

Visser23-Barcagek

GekkieJ01-Visser23

Geplaatst:

hey ik heb een club opgericht he.En dat was puur omdat ik niet wist wat ik deed.Maar hoe kan ik die club wegdoen?

ik kan nergens vinden hoe het moet?

MVG,

barca

Geplaatst:

Ik zou graag een online competitie wel willen maken maar ik wil kijken hoeveel animo ernaar is ?

zouden de mensen die fifa 09 hebben en er zin in hebben om in een competitie mee te doen en ook actief te zijn hier willen melden.

Dan kunnen we kijken of het mogelijk is om een competitie te maken.

MVG,

barca

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...