lexus123 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Hoi iedereen Ik heb een vraagje over de stats van GTA4. Er staat bij de ''Vehicles''-stats ergens het stukje ''Miles Travalled''. (Voorbeeld uit het GTA4 Recordboek) Ik heb, net als op deze screen ook de afstand gereist van Liberty City tot aan Vice City, maar wat moet ik me daar nou bij voorstellen? Bij andere mensen staat er ''Length of Algonquin'' of ''Liberty City to Los Santos''. Is dat verder dan naar Vice City? Misschien een rare vraag. De vraag komt tenslotte van een raar iemand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Lenght of Algonquin is ver, maar Liberty City to Vice City is natuurlijk nog verder. Dat moet je je voor stellen. Liberty City is New York, en Vice City is Miami. Dat is dus vrij verweg. EDIT: Ben wat vergeten, ja Liberty City to Los Santos is ver, want Los Santos is Los Angelos, dat zit aan de andere kant van amerika (west, liberty city is oost). Bewerkt: 9 juli 2009 door Uitroepteken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Ik ben ook wel benieuwd. Geen flauw idee eigenlijk of het van Liberty City naar Vice City langer rijden is dan naar Los Santos Edit: Dan moet Los Santos dus Californië/Nevada betekenen, wat dus ongelooflijk ver weg is? Bewerkt: 9 juli 2009 door Cmon1994 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Ik denk dat logisch gezien Vice City dichter bij Liberty City ligt dan Los Santos om dze reden: Liberty City is gebaseerd op NY(Oostkust), Vice City is gebaseerd op Miami(Oostkust) en Los Santos is gabseerd op LA(Westkust). Dus zou LC dichter bij Vice City liggen dan bij LS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Klopt.. Dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de grootste afstand Welke naam ze dat geven :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Lc to Alaska of zo . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 De hoogste die ik kon vinden was Liberty City to Canada (op internet gezocht). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Maar dat lijkt mij korter dan naar LS, want Canada ligt praktisch gezien heel dicht tegen NY. Maar ik denk ook wel dat dat het langste is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Maar dat lijkt mij korter dan naar LS, want Canada ligt praktisch gezien heel dicht tegen NY.Maar ik denk ook wel dat dat het langste is. Dat ligt eraan of ze daarmee het stuk Canada boven New York, of het stuk Canada boven Californië bedoelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 of The North-West-Territory helemaal in het Noorden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Bedankt allemaal Ik vroeg me af wat Vice City en Los Santos waren, maar nu begrijp ik het. Hoeveel van dit soort dingen zijn er eigenlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Bedankt allemaal Ik vroeg me af wat Vice City en Los Santos waren, maar nu begrijp ik het. Hoeveel van dit soort dingen zijn er eigenlijk? Welke soort dingen bedoel je ? Bedoel je de steden , die afgeleid zijn van ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Bedankt allemaal Ik vroeg me af wat Vice City en Los Santos waren, maar nu begrijp ik het. Hoeveel van dit soort dingen zijn er eigenlijk? Welke soort dingen bedoel je ? Bedoel je de steden , die afgeleid zijn van ? Ja, hoeveel van die afstand aanduidingen zijn er? En ik weet waar ze van afgeleid zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Bij mij staat er Liberty City to Las Venturas En je hebt ook Liberty City to San Fierro. Volgens mij heeft R* alle steden erin gezet waarvan ze een spel hebben inclusief Carcer City (Manhunt) en dat moet ook ergens in het noord-oosten liggen, dus niet zo ver. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Ja ergens in een reclame in Liberty City(wel in GTA 3-era, maar eigenlijk zijn deze dezelfde steden) wordt gezegt dat Carcer City dicht bij LC ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.