Deprime Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Hallo allemaal! Al vele malen heb ik op dit forum met succes naar hulp gezocht, zonder ook maar één ding te hoeven vragen... helaas is het nu wel nodig... Ik heb vandaag een legale versie van GTA IV ontvangen, en probeer deze nu te installeren. Helaas lijkt de installatie steeds te blijven steken bij het bestand \movies\cnt.bik .Hoe kan ik dit verhelpen?? P.s. Ik installeer het spel op een nieuwe computer, die ik nog geen dag heb, en volgens mij zijn de symsteemeisen oké!!! Hopelijk kan iemand mij helpen, bedankt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Kopiëer de gehele inhoud van de dvd's eens naar je harde schijf en probeer vervolgens daarvanuit te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 maak de cd tne eerste eens schoon. de inhoud naar je hdd kopieren zou niet helpen aangezien je dan in de problemen komt als er om disc 2 word gevraagt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deprime Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 maak de cd tne eerste eens schoon.de inhoud naar je hdd kopieren zou niet helpen aangezien je dan in de problemen komt als er om disc 2 word gevraagt... Nou, het lijkt erop alsof het op de manier van Leviathan toch gelukt is... bij CD2 bleef de installatie ook steken bij een bepaald bestand, maar ook die cd heb ik gekopieërd naar de computer, en dat is nu dus ook gelukt. Ik neem aan dat ik deze bestanden nu na de installatie weer kan verwijderen? Ontzettend bedankt!!! GTAgames strikes again!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.