lolhooftz Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 hoi ik heb mijn dodo[vliegtuigje] gemod en.. ik heb er ook raket dingen op gezet en een machine gun en nu = mijn vraag: is er een manier om mijn dodo echte raketen en kogels af te schieten bijvoorbeeld net zo iets als een hunter[heli] Reageren
gta master 1 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Misschien handig om te weten om welke GTA het gaat? Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 San Andreas dus Als je nagaat waarin de Dodo en de Hunter overeenkomen, zul je enkel San Andreas aantreffen. En zover ik weet is het niet mogelijk, volgens mij ligt dit hardcoded. Als het wel mogelijk zou zijn, kun je eens in de Data map van San Andreas gaan zoeken, of daar misschien een verwijzing in staat, om dit te wijzigen. Reageren
lolhooftz Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 ja idd san andreas(had ik wel moete zegge ) en ok ik ga wel zoeken in datamap:D Reageren
Beagle Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Je kan een aantal attributen van voertuigen toevoegen/verwijderen met Alexander Blade's Special Abilities Editor, maar ik geloof niet dat wat jij wil. Je kan leren SCM scripten en daarmee dit effect bereiken. Reageren
lolhooftz Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 wat bedoel je met attributen?? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Bijvoorbeeld die lift bij de Packer. Dat zit niet bij elk voertuig, en kan je met deze tool toevoegen. Reageren
lolhooftz Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 ZO IETS KAN IK MISCHIEN WEL GEBRUIKEN WEET JE NOG EEN ANDERE SITE OM TE DOWNLOADE? DEZE = EEN BEETJE DOOD Reageren
Beagle Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 LIGT ER EEN BEETJE AAN WAT JE WIL DOWNLOADEN. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Als je even kijkt in de handling, en dat aanpast, daar staat wat voor voertuig het is en of hij kan schieten of niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.