Jump to content

fatal error?


ditmar154

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    14

  • ditmar154

    12

  • PorZ19

    3

  • Mevin

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb ik soms ook wel eens, maar dat komt door mijn (Overmatig :puh:) Gebruik van mods.

Dus omdat jij ook gemod hebt is het niet echt iets om je zorgen over te maken (Denk ik)

Het is meer vervelend dat je uit je game wordt gehaald

Link to comment
Delen op andere websites

@Melvin, als het door mods komt doe je zelf iets fout, dat is neit de schuld van mods.

Het lijkt mij eerder dat er iets fout zit in je spel, er is bijvoorbeeld iets fout gegaan bij het patchen of het spel kan data niet naar het geheugen verplaatsen, probeer eens een herinstallatie

Link to comment
Delen op andere websites

@Melvin, als het door mods komt doe je zelf iets fout, dat is niet de schuld van mods.

Het lijkt mij eerder dat er iets fout zit in je spel, er is bijvoorbeeld iets fout gegaan bij het patchen of het spel kan data niet naar het geheugen verplaatsen, probeer eens een herinstallatie

Ten eerste :O Hoe weet jij mijn echte naam (xD)

En ten tweede, Bij 1.0.3.0 had ik dat ook regelmatig, Omdat ik het toen handmatig had geinstalleerd wou ik het nu eens via Games For Windows Live doen Geen effect voor mij

Link to comment
Delen op andere websites

het kom wel door de mods

want ik had een hoop auto mods erin geplaatst maar toen deed die het niet meer

maar telkens als ik de game opstart dan valt mijn game uit met deze melding!!

Link to comment
Delen op andere websites

dan doe jij iets fout met installeren.

neej speel al heel lang gta iv op mijn pc

maar zoals ik al zei ik had er een paar mods ingezet en toen kreeg ik die error

omdat jij het al lang speelt hoeft het nog neit te betekenen dat jij niks fout doet, kijk ditt men eerste maar eens na.

Ik zal morgne ff carmods testen op xp, en als ik nergens last vna heb ligt eht gewoon aan jezelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heeft hij natuurlijk ook niet veel aan start het spel eens via LAUNCHGTAIV en speel het dan als een admin

@Hierboven aan de screen kun je zien dat hij vista heeft :)

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Daar heeft hij natuurlijk ook niet veel aan start het spel eens via LAUNCHGTAIV en speel het dan als een admin

@Hierboven aan de screen kun je zien dat hij vista heeft :)

dus? vist aen xp draaien verder hetzelfde, het heeft qua games geen invloed op de prestaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heeft hij natuurlijk ook niet veel aan start het spel eens via LAUNCHGTAIV en speel het dan als een admin

@Hierboven aan de screen kun je zien dat hij vista heeft :)

dus? vist aen xp draaien verder hetzelfde, het heeft qua games geen invloed op de prestaties.

Niet?

Vista is echt slomer met games hoor, maar dat doet er verder niet toe.

@ TS: Verwijder alle mods, en installeer elke mod dan 1 voor 1. En check tussendoor steeds of GTA het nog doet.

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat wel, maar die traagheid gaat echt neit zo'n error geven, en op dat punt maakt het geen bal uit, zo bedoelde ik het.

Okee, zelf ff gedaan, krijg ook een error, alleen dan RC20, het ligt dus aan de mods.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan het dus zijn dat óf jullie allebei geen mods kunnen installeren, óf die mods zijn gewoon niet goed. Het zo zomaar kunnen dat bepaalde mods elkaar in de weg liggen, en dan krijg je dit soort foutmeldingen.

Probeer de mods gewoon één voor één te installeren en dan zie je vanzelf welke mod corrupt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heeft hij natuurlijk ook niet veel aan start het spel eens via LAUNCHGTAIV en speel het dan als een admin

@Hierboven aan de screen kun je zien dat hij vista heeft :)

ty zal dit ff proberen

anders zit er nix anders op dan gewoon alle mods 1 voor 1 er weer in te zetten....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...