Jump to content

fatal error?


ditmar154

Recommended Posts

Dan kan het dus zijn dat óf jullie allebei geen mods kunnen installeren, óf die mods zijn gewoon niet goed. Het zo zomaar kunnen dat bepaalde mods elkaar in de weg liggen, en dan krijg je dit soort foutmeldingen.

Probeer de mods gewoon één voor één te installeren en dan zie je vanzelf welke mod corrupt is.

ik denk het 2e, ik heb naar mijn weten de readme's compleet gevolgt, maar werken ho maar.

Ik heb zelf 2 mods geinstalleert, de supra en een coquette m, bij deze 2 mods wil hij al niet meer opstarten.

Het zal eventueel kunnen komen door de tool die ik gebruik, openIV, ik zal het ff met sparkIV proberen, als hij het daarmee wel doet, weet ik waar eht aan ligt.

Ik weet vrijwel zeker dat het aan OpenIV ligt, hun rebuilden klopt voor geen meter, het veroorzaakte corruptie van alle files die na de gemodde file kwam in de archive. Ik heb nu geinstalleert met SparkIV en het rebuilden lijkt te kloppen, ik zal asap hem ff testen(ik moet switchen namelijk) of eht werkt, dat zoudne jullie nu ook evt kunnen oden, volg de readme juist en gebruik spark, dan meot het te doen zijn.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    14

  • ditmar154

    12

  • PorZ19

    3

  • Mevin

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan kan het dus zijn dat óf jullie allebei geen mods kunnen installeren, óf die mods zijn gewoon niet goed. Het zo zomaar kunnen dat bepaalde mods elkaar in de weg liggen, en dan krijg je dit soort foutmeldingen.

Probeer de mods gewoon één voor één te installeren en dan zie je vanzelf welke mod corrupt is.

ik denk het 2e, ik heb naar mijn weten de readme's compleet gevolgt, maar werken ho maar.

Ik heb zelf 2 mods geinstalleert, de supra en een coquette m, bij deze 2 mods wil hij al niet meer opstarten.

Het zal eventueel kunnen komen door de tool die ik gebruik, openIV, ik zal het ff met sparkIV proberen, als hij het daarmee wel doet, weet ik waar eht aan ligt.

Ik weet vrijwel zeker dat het aan OpenIV ligt, hun rebuilden klopt voor geen meter, het veroorzaakte corruptie van alle files die na de gemodde file kwam in de archive. Ik heb nu geinstalleert met SparkIV en het rebuilden lijkt te kloppen, ik zal asap hem ff testen(ik moet switchen namelijk) of eht werkt, dat zoudne jullie nu ook evt kunnen oden, volg de readme juist en gebruik spark, dan meot het te doen zijn.

ik volg altijd de read me

en er komt hier nooit een andere tool dan spariv in ;)

Link to comment
Delen op andere websites

rechter muisknop en dan als administrator uitvoeren.

Ik las net iets over dat models corrupt kunnen raken, dan ontstaa tde SMPA60 error, de auto mod die jij hebt gebruikt is gewoon corrupt.

De export filter die gebruikt word is nog heel erg beta ne het kan dus fout gaan, jij hebt 1 vna die foute mods.

Link to comment
Delen op andere websites

rechter muisknop en dan als administrator uitvoeren.

Ik las net iets over dat models corrupt kunnen raken, dan ontstaa tde SMPA60 error, de auto mod die jij hebt gebruikt is gewoon corrupt.

De export filter die gebruikt word is nog heel erg beta ne het kan dus fout gaan, jij hebt 1 vna die foute mods.

jah dat admin ding wist ik al

maar dat had je kunnen weten had gezegt dat ik spariv al als admin had gedaan maar ok

hoe kun je zoits zien??

Link to comment
Delen op andere websites

nee.

maar hoe installeer jij je mods nou dan?

heel makkelijk namelijk:

eerst de wft en de wtd ofz00w vervangen (natuurlijk wel back-upen)

en dan die cijfertjes vervangen EDIT: ik bedoel naturlijk de bestuuring :D

Bewerkt: door ditmar154
Link to comment
Delen op andere websites

ok heb het rebuilden al gevonden maar ik kom er net achter dat als ik met een gemodde auto langs 2 punten rij dat de game dan gewoon door gaat, ga ik daarintegen er met een niet gemodden (stock) auto langs deze 2 punten dan crasht mijn game iemand een idee

het zijn ongeveer deze 2 punten http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...415,212|429,214

Bewerkt: door ditmar154
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...