PorZ19 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 ik zit nu ook met zo probleem, ik speel ongeveer 20min en krijg dan die foutmelding ik heb best veel auto's Geïnstalleerd laat ik zeggen zo'n 35/40 moet ik nu een heel wat weg halen of is er een andere optie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 dat lijkt normaal te zijn, ik had over iemand gelezen die het fixte dmv oude savegames, dus als je een oude savegame hebt kan je die proberen terug te zetten. je krijgt het wss op een vast punt op de map of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) nee, maar toen ik me gemodde audi Q7 er uit halde gaf hij die fout niet meer, even kijken wat ie doet met 2 andere er in Audi S4 en S5 Edit: het Probleem is helemaal opgelost het lag dus aan de Gemodde Audi Q7 Bewerkt: 17 augustus 2009 door melvingta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Mijn vriend z'n gta iv is Volledig Gemod en heeft ook vista. Maar heeft helaas niet deze problemen, dus aan te veel mods licht het niet... het licht aan een corrupte mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Mijn vriend z'n gta iv is Volledig Gemod en heeft ook vista.Maar heeft helaas niet deze problemen, dus aan te veel mods licht het niet... het licht aan een corrupte mod lees het antwoord daarboven eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb dit ook, en het komt door sommige auto mods die niet goed zijn gemaakt. Maar het probleem bij mij is dat ik niet weet welke auto fout is. Het komt bij mij vooral bij Hove Beach en omstreken voor, dus het moet een auto zijn die daar spawnt. Denk dus even na waar het gebeurd en kijk welke auto's normaliter in dat gebied spawnen. EDIT: Ok, bij jouw is het dus de Q7. Die heb ik ook en zal ik dan ook even uninstallen. Maarja raar dat een Huntley dan in Hove Beach spawnt... Bewerkt: 18 augustus 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 het heeft niks te maken met een corrupte mod, ik heb zelf de q7 en daarvoor had ik het ook, mijn spel geeft die error op een vast punt, dat deed hij voor de q7 ook al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.