martin7 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Hallo, Ik vind het altijd zo'n gedoe om die van Battlefield 2 schijfjes te verwisselen. Heeft iemand een no cd crack voor Battlefield 2 Special Forces zodat ik die **schijfjes niet hoef te verwisselen . Of mag je hier niet over praten op gtaforum Alvast bedankt Bewerkt: 9 juli 2009 door martin7 Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Wij mogen niks over Cracks enzo zeggen. dus we zeggen niks. Bewerkt: 9 juli 2009 door GunsNroses61 Reageren
martin7 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Oke verwijder dit topic maar Reageren
Wesley Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Met BF2 Special Forces CD kun je ook prima de gewone Battlefield 2 opstarten, tenminste dat kan ik wel. Ik heb BF Special Forces zelfs geen eens geïnstalleerd en toch speel op met BF SF CD Reageren
GwnHugo Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Je kan ook gewoon de complete edition kopen. Dan krijg je er nog eens twee boosterpacks bij Dit allemaal zit in 1 cd hugotje112 Reageren
Wesley Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Je kan ook gewoon de complete edition kopen. Dan krijg je er nog eens twee boosterpacks bij Dit allemaal zit in 1 cd hugotje112 Mja heeft hij ook wat aan.. Hij heeft al geld uitgegeven aan BF2 + SF, dan ga je toch niet opnieuw zoiets kopen? Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Je kan ook gewoon de complete edition kopen. Dan krijg je er nog eens twee boosterpacks bij Dit allemaal zit in 1 cd hugotje112 Mja heeft hij ook wat aan.. Hij heeft al geld uitgegeven aan BF2 + SF, dan ga je toch niet opnieuw zoiets kopen? laatse keer toen ik keek was die hele bf compleet pack nog rond de 15 euro lol Reageren
martin7 Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 dankje voor julllie tips . Ik heb wel gelezen dat die boosterpacks het dan niet doen. Dit heeft een vriend van me ook. Weet iemand hoe dat zit? Reageren
Wesley Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 dankje voor julllie tips . Ik heb wel gelezen dat die boosterpacks het dan niet doen. Dit heeft een vriend van me ook. Weet iemand hoe dat zit? Alle Battlefield delen moeten gewoon normaal werken hoor, sommige mensen vergeten om ook te patchen naar de huidige patch, dat op dit moment patch 1.41 is (In de toekomst komt er een nieuwe patch, ook wel herkenbaar als: Patch 1.50, alle nieuws en feiten kun je ook bekijken via Battlefield.com. Mocht jij of iemand anders problemen hebben met boosterpacks.. blijf dan niet zitten en neem gerust contact op met EA Games! Je kunt via Support.ea.com contact opnemen met EA, je moet wel een account creëren. En denk er ook aan dat je mailtje in het Engels moet. Reageren
martin7 Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 dankje voor julllie tips . Ik heb wel gelezen dat die boosterpacks het dan niet doen. Dit heeft een vriend van me ook. Weet iemand hoe dat zit? Alle Battlefield delen moeten gewoon normaal werken hoor, sommige mensen vergeten om ook te patchen naar de huidige patch, dat op dit moment patch 1.41 is (In de toekomst komt er een nieuwe patch, ook wel herkenbaar als: Patch 1.50, alle nieuws en feiten kun je ook bekijken via Battlefield.com. Mocht jij of iemand anders problemen hebben met boosterpacks.. blijf dan niet zitten en neem gerust contact op met EA Games! Je kunt via Support.ea.com contact opnemen met EA, je moet wel een account creëren. En denk er ook aan dat je mailtje in het Engels moet. Dankjewel Als hij maar €15,- is dat koop ik hem zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.