Mr.Bellic Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my life het eerste liedje volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my lifehet eerste liedje volgens mij Misschien kun je proberen om bij google wat woorden in te typen die in dat liedje worden gezongen En bij de ene stripclub draait de muziek geloof ik in een andere volgorde dus het is makkelijker als je zegt welke stripclub je bedoelt Bewerkt: 9 juli 2009 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my lifehet eerste liedje volgens mij Misschien kun je proberen om bij google wat woorden in te typen die in dat liedje worden gezongen En bij de ene stripclub draait de muziek geloof ik in een andere volgorde dus het is makkelijker als je zegt welke stripclub je bedoelt Ja gevonden met google het was: Goldfrapps "Oh La La" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Er is ook nog dat rap liedje, Shake Ya Ass van Mystikal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Er is ook nog dat rap liedje, Shake Ya Ass van Mystikal Ja best wel een leuk nummer Vind het de leukste van allemaal die ze daar draaien Bewerkt: 9 juli 2009 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) In Honkers draaien ze ElectroChoc en in de Triangle Club The Vibe. Bewerkt: 10 juli 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jipi Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Je kunt ook doormiddel van een nummer de muziek opvragen en dan krijg je de naam via een sms. Ik zal straks even voor je kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Je kunt ook doormiddel van een nummer de muziek opvragen en dan krijg je de naam via een sms. Ik zal straks even voor je kijken. Dat gaat toch niet in een stripclub als je in die kamer zit waar ze aan het dansen is voor je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jipi Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Volgens mij wel hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Volgens mij wel hoor. Hoe wil je dat doen als je niet kunt bellen In die stripclub kun je wel bellen ja maar niet als je in dat kamertje zit waar ze dansen voor je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Dat is Zit, dat werkt alleen in een auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Dat is Zit, dat werkt alleen in een auto Nope, bij elk liedje dat je kunt horen, kan je Zit! bellen Als er voor je gedanst wordt niet geloof ik, maar als je ergens staat waar je een liedje hoort dat je leuk vindt, kan je wel bellen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Dat is Zit, dat werkt alleen in een auto Nope, bij elk liedje dat je kunt horen, kan je Zit! bellen Als er voor je gedanst wordt niet geloof ik, maar als je ergens staat waar je een liedje hoort dat je leuk vindt, kan je wel bellen.. Ja dat kan ook echt als er van die wijven voor je aan het dansen zijn, wat een cutscene is (met verschillende camera standpunten). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.