Jump to content

Liedje


Mr.Bellic

Recommended Posts

Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my life

het eerste liedje volgens mij

Misschien kun je proberen om bij google wat woorden in te typen die in dat liedje worden gezongen

En bij de ene stripclub draait de muziek geloof ik in een andere volgorde dus het is makkelijker als je zegt welke stripclub je bedoelt ;)

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heet dat ene liedje in de stripclub als je een private dance neemt en niet die van rick james come into my life

het eerste liedje volgens mij

Misschien kun je proberen om bij google wat woorden in te typen die in dat liedje worden gezongen

En bij de ene stripclub draait de muziek geloof ik in een andere volgorde dus het is makkelijker als je zegt welke stripclub je bedoelt ;)

Ja gevonden met google het was: Goldfrapps "Oh La La"

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook nog dat rap liedje, Shake Ya Ass van Mystikal :)

Ja best wel een leuk nummer :puh:

Vind het de leukste van allemaal die ze daar draaien

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook doormiddel van een nummer de muziek opvragen en dan krijg je de naam via een sms. Ik zal straks even voor je kijken.

Dat gaat toch niet in een stripclub als je in die kamer zit waar ze aan het dansen is voor je

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is Zit, dat werkt alleen in een auto :7

Nope, bij elk liedje dat je kunt horen, kan je Zit! bellen ;)

Als er voor je gedanst wordt niet geloof ik, maar als je ergens staat waar je een liedje hoort dat je leuk vindt, kan je wel bellen.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is Zit, dat werkt alleen in een auto :7

Nope, bij elk liedje dat je kunt horen, kan je Zit! bellen ;)

Als er voor je gedanst wordt niet geloof ik, maar als je ergens staat waar je een liedje hoort dat je leuk vindt, kan je wel bellen.. :)

Ja dat kan ook echt als er van die wijven voor je aan het dansen zijn, wat een cutscene is (met verschillende camera standpunten). :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...