wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ik heb het probleem met 7 dat ik vrijwel gene enkel spel kan draaien, hij geeft telkens een error dat hij d3d9_xx.dll niet kan vinden, ik zie anderen gewoon spellen spelen op 7, maar bij mij doet alleen roller coaster tycoon 3 het. Bij gta 4 geeft hij securom error 2000, die ik dus ook neit kan draaien, hoe kan ik dit fixen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Build 7100, zo staat eht op mijn bureaublad Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Heb je je directX geupdate? En @ GTA IV error, dat had ik ook, ik moest mn game opnieuw installeren. Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 en hoe moet ik dat doen? Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) en hoe moet ik dat doen? De "d3d9_xx.dll" heeft inderdaad, zoals Djmaddox al zei, te maken met DirectX. Je kan de installer gratis downloaden van de Microsoft website: Link Dit is de webinstaller, die automatisch de laatste versie installeert. Wel raar eigenlijk, want standaard moet op build 7100 de nieuwste versie van DirectX staan. Als het niet help kan je overwegen een upgrade naar een andere build. De recentste build waarbij je de RC (build 7100) key voor kan gebruiken is build 7260 (ff creatief zijn en googelen ).[/font] Bewerkt: 9 juli 2009 door BC7 Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Okee, hij is nu de SDK's e.d. aan het installeren, ik geef zo wel een update of het werkt. Het probleem is nu opgelost, alles doet eht weer normaal, bedankt voor jullie hulp! Bewerkt: 9 juli 2009 door wesley123 Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Raar. Ik draai ook op Win7 RC Build 7100, en GTA IV deed het in één keer. Heb zelfs meer FPS dan op XP. (Klein Microsoft wondertje) Welke DirectX zit er eigenlijk in de RC? Zit DirectX 11 er al op? (niet dat er al DX11 capabele kaarten zijn. ) Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Op RC1 zit Dx11 er al op, het probleem is verder gefixt, ik kan alleen geen savegames laden, maar daar verzin ik wel iets op. Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Op RC1 zit Dx11 er al op, het probleem is verder gefixt, ik kan alleen geen savegames laden, maar daar verzin ik wel iets op. Gewoon als je hebt ingelogd in GTA IV, en je profiel is gedownload van internet, GTA IV afsluiten. Dan haal je van je andere OS de savegames uit de savegames-map, en zet die in de nieuwe savegame-map op Windows 7. Bij mij werkt het en ik kan gewoon mijn savegames laden. Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Op RC1 zit Dx11 er al op, het probleem is verder gefixt, ik kan alleen geen savegames laden, maar daar verzin ik wel iets op. Gewoon als je hebt ingelogd in GTA IV, en je profiel is gedownload van internet, GTA IV afsluiten. Dan haal je van je andere OS de savegames uit de savegames-map, en zet die in de nieuwe savegame-map op Windows 7. Bij mij werkt het en ik kan gewoon mijn savegames laden. ja, maar ik kan gta4 niet draaien op 7, ik had het over spellen in het algemeen, ze zijn nooit op 7 geinstalleert en er zijn dus gene registerwaardes voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.