SalvatoreLeone Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Hey allemaal Ik speel GTA:SA nog regelmatig,maar de laatste tijd heb ik een probleempje... Soms is er geen savepoint meer(diskette is gewoon weg),en kan ik dus niet meer saven... Weet iemand misschien wat dit is en hoe je dit kan oplossen? Ciao SalvatoreLeone PS:Het is GTA:SA voor op de PS2 Reageren
Aksss Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Je zou kunnen proberen elke keer een nieuw huis ofzo te kopen.. Anders zou ik niet weten hoe het moet.. Reageren
Nissan Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Uiteindelijk zijn er geen huizen meer die je kunt kopen . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Safe-points zijn altijd afwezig tijdens missies. Was je met een missie bezig? Reageren
SalvatoreLeone Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Nee,niet met een missie bezig... Wilde gewoon even opslaan tussen de missies door... Reageren
JeGe Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Ik denk eerlijk gezegt dat je cd rom vies of beschadigt is. Maak die eens schoon met een licht vochtig doekje. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 bij welke missie ben je nu ongeveer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.