Zero-two Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Op het forum kwam ik vaak tegen ''Ik wil een helicopter maar ik kan niet op het politiedak komen''. Dit topic is voor degene die nog niet weten hoe je chopper krijgt. Voor PSP hebben we een savegame. Klik hier. is een tutorial video over hoe je een helicopter steelt uit de missie Calm before the storm. is een tutorial video over hoe je een helicopter steelt uit de missie False Idols. Cheatdevice Pak het savegame uit. Zet de savegame in PSP > Savegames. Zet je PSP aan. Start GTA LCS. Laad de savegame. En ga naar je garage. Zodra hij opengaat verschijnt er een helicopter voor de garage. Dit kan een Policemaverick of een Hunter zijn. Bij de twee tutorial video's heb je de missies Calm before the storm en False Idols nodig. De savegames kun je hier vinden. Cheatdevice uitleg, functies + downloadpagina kun je hier vinden Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Reacties, fouten, verbeteringen en suggesties zijn altijd welkom. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Op het forum kwam ik vaak tegen ''Ik wil een helicopter maar ik kan niet op het politiedak komen''. Nice tutorial. Die Tut's van je bevalen me heel erg, alleen dat vraag ben ik nog nooit eerder gekomen? Bewerkt: 9 juli 2009 door Ottoman 47 Reageren
Zero-two Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Op het forum kwam ik vaak tegen ''Ik wil een helicopter maar ik kan niet op het politiedak komen''. Nice tutorial. Die Tut's van je bevalen me heel erg, alleen dat vraag ben ik nog nooit eerder gekomen? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=99462 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Hij heeft er weer een geschreven ze maar goed dat je dat allemaal kan vinden we merken nu wel dat je dat graag doet als je dit blijft doen. Kan handig zijn voor mensen die dit willen. Reageren
Dotz Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Hij heeft er weer een geschreven ze maar goed dat je dat allemaal kan vinden we merken nu wel dat je dat graag doet als je dit blijft doen. Kan handig zijn voor mensen die dit willen. Goedzo! Ga zo door! Je tut's bevallen me echt goed! Bovenaan je post staan trouwens enkele personages uit GTA LC is de 3e van rechts Vincenzo of niet? Zonee, wie is het dan? Want het is alweer een tijd geleden dat ik het gespeeld heb.. :$ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Hij heeft er weer een geschreven ze maar goed dat je dat allemaal kan vinden we merken nu wel dat je dat graag doet als je dit blijft doen. Kan handig zijn voor mensen die dit willen. Goedzo! Ga zo door! Je tut's bevallen me echt goed! Bovenaan je post staan trouwens enkele personages uit GTA LC is de 3e van rechts Vincenzo of niet? Zonee, wie is het dan? Want het is alweer een tijd geleden dat ik het gespeeld heb.. :$ Is Vincenzo Cilli . Reageren
NummerLock Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Alleen weet ik niet hoe je cheatdevice krijgt... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Reageren
Zero-two Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Alleen weet ik niet hoe je cheatdevice krijgt...------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Cheatdevice uitleg, functies + downloadpagina kun je hier vinden Je moest even goed lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.