Leumas Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) Hoi Een jaar geleden (zomer 2008) besloot ik een mod te maken over T2 voor GTA San Andreas. Ik kende toen helemaal niets van Sanny Builder of dergelijke. Nu, een jaar later is de mod bijna af en kunnen jullie een teaser bekijken op onderstaande link. Edit: Official page of the mod: http://www.moddb.com/mods/terminator-2-jud...ame-gta-sa-mod1 Edit: Trailer met release date: Meer info kunnen jullie vinden in het venstertje van youtube. Groetjes Leumas EDIT: GTA SA Terminator 2 Judgment Game MOD Part 1 The modding was started in the summer of 2008 and is being developed by a one man crew: Myself. (Modding, scripting and texturing) The MOD is: For GTA SA and T2 fans only :-p. This project has now been divided into different parts. The MOD includes PART 1. PART 2 will be released soon. This project has now been divided into different parts. The MOD includes PART 1. PART 2 will be released soon. GTA SA Terminator 2 Judgment Game MOD PART 1 includes: -Cinematics based on the original movie and new ones specially made for the mod, all of them with audio. -The first 3 missions of the movie: The Arrival, The Bar Fight and Exit The Corral. (+ at the end you'll be free to roam around) -New weapons: Sawnoff & Colt54 modified. -New menu screens. -New loading screens. -New sounds. -New radar. -New textures: The Bikers, T-800 (half)naked, T-800 with Leather Jacket, Leather pants and Boots. -New vehicle: The Harley Davidson Fat Boy. Author: David "DMC" Midrla -New Model: T-800 Endoskeleton model by BEESWAX. SPECIAL THANX: Dutch gtaforum (all the people who helped me "Leumas" aka FAPSAMUP) & Daniel B. DOWNLOAD: (De file is toch wel 700MB groot, vandaar de extrerne link) http://www.moddb.com/mods/terminator-2-judgment/downloads/gta-sa-terminator-2-judgment-game-mod-part-11 Bewerkt: 24 maart 2010 door Leumas Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Lijkt me een beetje veel op GTA IV,voor de rest lijkt het wel goed,ik zou de mod wel willen proberen KUTGW Reageren
Beagle Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ziet er niet verkeerd uit Heb je die motor en andere mods die erin zitten ook zelf gemaakt? Reageren
Leumas Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Lijkt me een beetje veel op GTA IV,voor de rest lijkt het wel goed,ik zou de mod wel willen proberenKUTGW Hoi Hoe bedoel je GTA IV? Groeten Leumas Reageren
Leumas Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ziet er niet verkeerd uit Heb je die motor en andere mods die erin zitten ook zelf gemaakt? De motorbike en de T-1000 truck (die niet in de teaser voorkomt) zijn van andere mensen, ik heb hun toestemming en ze staan in de credits in het venstertje van youtube en in de game zelf ook. De motorbike komt van hier: http://dmc-place.wz.cz/pages/DMCwebpages_G...LSTFFatBoy.html De rest heb ik zelf gemod, de textures van de characters, de script voor de missies en de cimenatics. Groeten Leumas Reageren
Mevin Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 :O Nice mod, maar bij mij komt er als ik de site binnenga te staan dat er malware (Ofzo ) gevonden is Reageren
Leumas Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 :O Nice mod, maar bij mij komt er als ik de site binnenga te staan dat er malware (Ofzo ) gevonden is Vreemd, want mijn Spyware Doctror en AVG antivirus scan hebben niets vermeld. Groeten Leumas Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Zeker een nice mod. Deel 2 vind ik ook leuker dan Deel 1, 3 en 4. TIP: Je kan beter het beeld in infrarood zetten, want de terminator ziet alles rood. Reageren
Leumas Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Zeker een nice mod. Deel 2 vind ik ook leuker dan Deel 1, 3 en 4.TIP: Je kan beter het beeld in infrarood zetten, want de terminator ziet alles rood. Heb ik geprobeerd bij een cinematic (waar de T-800 in POV John ziet op zijn bike vanop de brug) maar het zag er niet uit. Het infra rood van GTA SA zelf is meer roze/paars dan echt rood. Misschien maak ik wel een toets waar je zelf kunt kiezen of de red vision aan is of niet. Groeten Leumas Reageren
Exoit Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Dat is een goed idee En dan op het begin een keer vermelden of er een missie mee maken om het duidelijk te maken hoe het moet etc. Reageren
jeroen_batman Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Hey Ja ik heb de mod eerder gezien, ik wist niet dat hij door een Nederlander word gemaakt ! Talent ! Nog een vraagje Is er al een datum wanneer hij uitkomt ? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 OMG! Dat is awesome! Ik kan niet wachten! Reageren
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Hey Ja ik heb de mod eerder gezien, ik wist niet dat hij door een Nederlander word gemaakt ! Talent ! Nog een vraagje Is er al een datum wanneer hij uitkomt ? Around august 2009 staat er bij de beschrijving op YouTube. Bewerkt: 21 juli 2009 door Bayside Reageren
Leumas Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Hey Ja ik heb de mod eerder gezien, ik wist niet dat hij door een Nederlander word gemaakt ! Talent ! Nog een vraagje Is er al een datum wanneer hij uitkomt ? Wel, ik ga je moeten teleurstellen, hij wordt gemaakt door een Belg Groeten Leumas Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Hoew gas shet met jeah? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.