Jump to content

Terminator 2 Judgment Game - GTA SA MOD

Recommended Posts

Geplaatst:

wanneer komt deze uit ?

wanneer komt deze uit ?

Ik heb de releasedatum al gevonden

Hij komt uit in december 2009

• 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Nieuwe trailer met de release date:

Hey, ik ben Mike_Sarah_KITT van moddb, deze trailer is weer helemaal geweldig :)

KUTGW :)

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

GTA SA Terminator 2 Judgment Game MOD Part 1 The modding was started in the summer of 2008 and is being developed by a one man crew: Myself. (Modding, scripting and texturing) The MOD is: For GTA SA and T2 fans only :-p. This project has now been divided into different parts. The MOD includes PART 1. PART 2 will be released soon.

This project has now been divided into different parts. The MOD includes PART 1. PART 2 will be released soon.

GTA SA Terminator 2 Judgment Game MOD PART 1 includes:

-Cinematics based on the original movie and new ones specially made for the mod, all of them with audio.

-The first 3 missions of the movie: The Arrival, The Bar Fight and Exit The Corral. (+ at the end you'll be free to roam around)

-New weapons: Sawnoff & Colt54 modified.

-New menu screens.

-New loading screens.

-New sounds.

-New radar.

-New textures: The Bikers, T-800 (half)naked, T-800 with Leather Jacket, Leather pants and Boots.

-New vehicle: The Harley Davidson Fat Boy. Author: David "DMC" Midrla

-New Model: T-800 Endoskeleton model by BEESWAX.

SPECIAL THANX: Dutch gtaforum (all the people who helped me "Leumas" aka FAPSAMUP)

& Daniel B.

DOWNLOAD: (De file is toch wel 700MB groot, vandaar de externe link)

http://www.moddb.com/mods/terminator-2-judgment/downloads/gta-sa-terminator-2-judgment-game-mod-part-11

Bewerkt: door Leumas
  • 1 year later...
Geplaatst:

moet je deze mod met cleo of zo doen??

ik heb alles gedaan dat in Important Disclaimer + How To Install staat maar de game start niet dus ik heb een no cd crack in gegooid dan word die taskbar opeens licht blauw dan word ie weer normaal maar er gebeurd niks ow ja daar voor heb ik cleo 4 gedownload misschien komt het daar door maar kweet niet

kan miscchien iemand mij helpen

groetjes stepan12

aah hij doet het maar na het laden komt er gta_sa.exe has stopped working wat nu weer kan iemand me helpen???????

gelukt kan het spelen maar nog een probleem ik keek is op youtube voor level 1 dus kweet nie die radar enzo zijn fial bij mij en ik zie geen tekst om het

een beetje te snappen kan iemand mij helpen???????

>>> Door GTA-Sheep: Quattro post samengevoegd. Graag de "bewerk" knop gebruiken als je nog wat te zeggen hebt vóórdat een ander lid gepost heeft. Dank!!<<<

Geplaatst:

Zeker een nice mod. Deel 2 vind ik ook leuker dan Deel 1, 3 en 4.

TIP: Je kan beter het beeld in infrarood zetten, want de terminator ziet alles rood. ^_^

Hoe?

Geplaatst:

Zeker een nice mod. Deel 2 vind ik ook leuker dan Deel 1, 3 en 4.

TIP: Je kan beter het beeld in infrarood zetten, want de terminator ziet alles rood. ^_^

Hoe?

De laatste keer dat er nog door iemand anders gepost werd behalve jou, was op 21 maart 2010, aan deze mod word waarschijnlijk allang niet meer gewerkt dus psoten heeft ook dus geen nut :duh: en GTA-sheep voegde al 4 posten van je samen die achter elkaar gepost waren, en dan plaats je deze post er zo achter aan... xd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...