p-p Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 hallo, ik heb gisteren de n00bmode geïnstalleerd maar ik moest een new game starten omdat de andere het niet deden (ik weet hoe dat komt) maar ik vroeg me nu af of je een savegame kan 'installeren' terwijl je ook een mod hebt zou iemand ff antwoord kunnen geven? dankjewel Reageren
Beagle Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ja, je kan een savegame installeren als je mods geinstalleerd hebt, maar dat ligt er aan; als het een SCM mod is moet je altijd een new game starten, of een savegame hebben die gedaan is in die SCM mod. Andere mods ondersteunen wel de standaard savegames. Reageren
p-p Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 ok is goed maar weet jij (of andere) of de n00bmod ook een scm mod is? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 N00bmode modificeert de main.scm, dus daar zijn je normale Savegames niet compatibel meer mee. Reageren
p-p Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 ja inderdaad. ik kon mijn andere opgeslagen versies niet meer starten omdat daar savegames inzaten . die moesten overschreven worden tijdens de installatie ofzo... maar bij de noobmode of andere mods kun je dus wel gewoon nieuwe savegames downloaden? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Voor mods zoals N00bmode (die de main.scm vervangen) moet je een savegame hebben die in die main.scm is gespeeld/opgeslagen. Voor andere mods kan je gewone savegames gebruiken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Je kunt savegames voor de n00bmode vinden op GTAGarage... Helaas is die op het moment niet bereikbaar. De link: klik. Probeer het eens over een paar dagen. Er zullen vast ook wel andere sites zijn... Google is erg handig he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.