Jump to content

Jeej, Min internetsnelheid word GRATIS verhoogd!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kreeg net ene maitlje van ziggo,

Daar stond in dat mijn internet snelheid kosteloos werd verhoogd naar 3 Mb/s

Is dat een beetje snel?

Bewerkt: door j0uk3
  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Monster

6

• Limbolander

5

• MegaPilot

3

• Exoit

3

Geplaatst:

Nou dat is niet echt héel snel, ik heb het goedkoopste abonnement van UPC en dat is 10Mb/s en je kan met UPC tot 120 MB/s met Fiber Power

Geplaatst:

UPC? Laat me niet lachen :7

Wie sluit er een abbo af bij Teleslet (mijn ouders :@) of UPC? UPC doet aan traffic shaping en Teleslet ook, wordt je niet vrolijk van, hoor.

Geplaatst:
UPC? Laat me niet lachen :7

Wie sluit er een abbo af bij Teleslet (mijn ouders :@ ) of UPC? UPC doet aan traffic shaping en Teleslet ook, wordt je niet vrolijk van, hoor.

Ik heb Telenet Expressnet, 15 MBs en 25 GB downloadlimiet. Ik ben er heel tevreden mee hoor. :)

Geplaatst:
Wat is trafficShaping dan?

Het zogenaamde "afknijpen" van dataverkeer. Schijnt dat UPC, en waarschijnlijk andere providers ook wel, dat doet. (Klikkie)

Geplaatst:

Ik vind 3mbs wel snel hoor.

Ik heb 3mbs upload speed en download 10 mbs van Ziggo.

En ik kan heel snel filmpjes uploaden op Youtube.

Geplaatst:

Ik kreeg die mail ook :? Ik download nu al met 2,5MB/s (ja, dat is de werkelijke download speed).

Geplaatst:

wat was jullie snelheid eerst dan oftewel welk abo hadden jullie eerst. Want ik heb namelijk dat gratis internet van Ziggo in dat ene pakket dat toen tv+telefonie en dan gratis internet.

Graag meer info aub .

Geplaatst:

Wij thuis hebben acht Mb. Maar je moet goed letten op het verschil tussen bit en byte. Hele hoge snelheden worden vaak aangeboden in megabit, wat 1/8 is van een megabyte. In feite gewoon afzetterij dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...