Jump to content

Jeej, Min internetsnelheid word GRATIS verhoogd!

Recommended Posts

Geplaatst:
wat was jullie snelheid eerst dan oftewel welk abo hadden jullie eerst. Want ik heb namelijk dat gratis internet van Ziggo in dat ene pakket dat toen tv+telefonie en dan gratis internet.

Graag meer info aub .

Ik heb hetzelfde als jouw, en het is wel snel.

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Monster

6

• Limbolander

5

• MegaPilot

3

• Exoit

3

Geplaatst:

3Mb/s is echt niet snel, wij hebben nu al ruim 5 jaar 4Mb/s en dat is al traag(hier meoten 5 pc's het mee doen), nu weet ik ook meteen dat xs4all ana traffic sharping doet, want mijn torretn snelheid is niet vooruit te branden, zelfs neit met poorten geopend(die kennelijk niet geopend kunnen worden).

Kregen wij maar een verhoging, dat kunnen we best wel gebruiken, ik download met max 500kb/s

Geplaatst:
UPC? Laat me niet lachen :7

Wie sluit er een abbo af bij Teleslet (mijn ouders :@ ) of UPC? UPC doet aan traffic shaping en Teleslet ook, wordt je niet vrolijk van, hoor.

Ik heb Telenet Expressnet, 15 MBs en 25 GB downloadlimiet. Ik ben er heel tevreden mee hoor. :)

Fucking hell, dat is geen internet! Dat is stront! Een datalimiet van 25gb, ik had de deur al laten wapperen, hoor. En wat betreft 15 Mbits, :7

"Glasvezel, waar bent u?"

Geplaatst:
3Mb/s is echt niet snel, wij hebben nu al ruim 5 jaar 4Mb/s en dat is al traag(hier meoten 5 pc's het mee doen), nu weet ik ook meteen dat xs4all ana traffic sharping doet, want mijn torretn snelheid is niet vooruit te branden, zelfs neit met poorten geopend(die kennelijk niet geopend kunnen worden).

Kregen wij maar een verhoging, dat kunnen we best wel gebruiken, ik download met max 500kb/s

Ik heb dit Internet

* down 20 Mbit/s

* up 3 Mbit/s

Hiermee download ik heel snel en upload ik ook wel snel.

Geplaatst:
wat was jullie snelheid eerst dan oftewel welk abo hadden jullie eerst. Want ik heb namelijk dat gratis internet van Ziggo in dat ene pakket dat toen tv+telefonie en dan gratis internet.

Graag meer info aub .

Ik heb hetzelfde als jouw, en het is wel snel.

Ik heb geen mail gekregen maar mijn down snelheid is 9kb/s

Geplaatst:

Ik heb 35Mbit upload & Download, en ik download met 4092kb/s max. 3mb/s zou overeenkomen met een maximale downloadsnelheid van ongeveer 350kb/s.

Geplaatst:

Eigenlijk is het gewoon makkelijker je internet snelheid te bekijken op deze site. In plaats van 3 uur te calculeren hoe snel je internet dan wel niet is.

Ik krijg 8 MB door hier boven. Dat terwijl we een 20 MB abonnement hebben. :7

Geplaatst:
Ik heb dit Internet

* down 20 Mbit/s

* up 3 Mbit/s

Hiermee download ik heel snel en upload ik ook wel snel.

Weet je zeker dat het Mbit is en geen Mbyte? Want 20 Mbit is ongeveer even snel als 2 MB. En da's niet heel snel.

Geplaatst:

Download: 5,36 Mb/s

Upload: 1,43 Mb/s

Best snel hier, en gewoon internetten is bij mij 54 Mb/s volgens mijn PC en ons abonnement :)

Geplaatst:

Best snel hier, en gewoon internetten is bij mij 54 Mb/s volgens mijn PC en ons abonnement :)

Die 54 Mb/s is van jouw pc en heeft niet veel te maken et de snelheid waarmee je download hoor. :puh:

Geplaatst:

Die 54 Mb/s is van jouw pc en heeft niet veel te maken et de snelheid waarmee je download hoor. :puh:

Dat zeg ik toch ook niet? Maar iedereen begitn over download en upload speed, en ik heb een abo van 54 Mb/s en dat is pas snel, dus 3 Mb/s is niet zo bar snel....

Geplaatst:

Een abonnement van 54 MB/s??? :O Ik heb een Abonnement van 15 MB/s, en met Speedtest heb ik14 MB download en ongeveer halve MB upload. Die 54 MB/s is gewoon van je netwerkkaart hoor, ik heb ook 54 MB/s. :puh: En als je zegt dat het snel is, kom je dan eens SA-MPen? :D Je zei me eens dat je laggde in SA-MP.

Geplaatst:
Eigenlijk is het gewoon makkelijker je internet snelheid te bekijken op deze site. In plaats van 3 uur te calculeren hoe snel je internet dan wel niet is.

Ik krijg 8 MB door hier boven. Dat terwijl we een 20 MB abonnement hebben. :7

Dan heb je waarschijnlijk een modem die geen 20mb aankan..

Dat zeg ik toch ook niet? Maar iedereen begitn over download en upload speed, en ik heb een abo van 54 Mb/s en dat is pas snel, dus 3 Mb/s is niet zo bar snel....

54mb abonnementen worden geeneens verkocht, het is meestal in stappen van 5/10/15/20/30/40/50.

Geplaatst:

Waarom krijgen jullie toch allemaal gratis snelheidsverhogingen? Ik heb 4 mbit van Orange (of nu Online, in ieder geval slecht). Internet ligt er wel eens uit en 450 kB/s vind ik nou niet echt snel, aangezien ik veel downloaden. Weet iemand of Orange/Online ook plannen heeft om de snelheid te verhogen?

Mvg,

Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...