GTA Monster Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Download: 5,36 Mb/sUpload: 1,43 Mb/s Best snel hier, en gewoon internetten is bij mij 54 Mb/s volgens mijn PC en ons abonnement Bij ons: Abbo: Teleslet GoldShake Download: 400Kb/s, hoort 1Mb/s te zijn. (traffic shaping, alle poorten staan open) Upload: 80Kb/s, hoort 131Kb/s te zijn. (ik woon een paar km van de centrale af) GVD TELESLET @hierboven: Ik denk dat het nooit zal gebeuren, klinkt misschien gek, maar van slechte providers (o.a. Teleslet, Ziggo, XS4ALL, UPC, Het Net, Orange/Online etc..) kan je niet veel verwachten. Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Waarom krijgen jullie toch allemaal gratis snelheidsverhogingen? Ik heb 4 mbit van Orange (of nu Online, in ieder geval slecht). Internet ligt er wel eens uit en 450 kB/s vind ik nou niet echt snel, aangezien ik veel downloaden. Weet iemand of Orange/Online ook plannen heeft om de snelheid te verhogen?Mvg, Flitskikker denk het niet he als dat niet op hun site staat. Verder zoals ik al zei moet je mb/s en mbit/s niet door elkaar gaan halen, wil je je effectieve snelheid willen dus mb/s doe je mbit/s getal, dus bij bijvoorbeeld dit abonnement http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3 wat down: 25 Mbit/s | up: 4.0 Mbit/s is. 25mbit/s dus, delen door 8 = 3.125 mb/s wat je maximale downloadsnelheid ongeveer is. Reageren
FerryN Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Waarom krijgen jullie toch allemaal gratis snelheidsverhogingen? Ik heb 4 mbit van Orange (of nu Online, in ieder geval slecht). Internet ligt er wel eens uit en 450 kB/s vind ik nou niet echt snel, aangezien ik veel downloaden. Weet iemand of Orange/Online ook plannen heeft om de snelheid te verhogen?Mvg, Flitskikker denk het niet he als dat niet op hun site staat. Verder zoals ik al zei moet je mb/s en mbit/s niet door elkaar gaan halen, wil je je effectieve snelheid willen dus mb/s doe je mbit/s getal, dus bij bijvoorbeeld dit abonnement http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3 wat down: 25 Mbit/s | up: 4.0 Mbit/s is. 25mbit/s dus, delen door 8 = 3.125 mb/s wat je maximale downloadsnelheid ongeveer is. Formule is delen door acht ja, maar wil je zeker weten wat je ongeveer krijgt kun je het beter door 10 of 11 delen, is ook afhankelijk van de afstand van de centrale en wat voor bekabeling naar je huis toeloopt. Ik heb thuis 20mbit verbinding, als ik door 8 deel, kom ik op 2500kb/s uit, maar ik download maximaal met +/- 1800kb. Als ik 20 : 10 doe, kom ik op 2000kb/s uit, en 20 : 11 op 1818 kb/s, dus in principe is delen door 11 voor mij de goeie formule. Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Waarom krijgen jullie toch allemaal gratis snelheidsverhogingen? Ik heb 4 mbit van Orange (of nu Online, in ieder geval slecht). Internet ligt er wel eens uit en 450 kB/s vind ik nou niet echt snel, aangezien ik veel downloaden. Weet iemand of Orange/Online ook plannen heeft om de snelheid te verhogen?Mvg, Flitskikker denk het niet he als dat niet op hun site staat. Verder zoals ik al zei moet je mb/s en mbit/s niet door elkaar gaan halen, wil je je effectieve snelheid willen dus mb/s doe je mbit/s getal, dus bij bijvoorbeeld dit abonnement http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3 wat down: 25 Mbit/s | up: 4.0 Mbit/s is. 25mbit/s dus, delen door 8 = 3.125 mb/s wat je maximale downloadsnelheid ongeveer is. Formule is delen door acht ja, maar wil je zeker weten wat je ongeveer krijgt kun je het beter door 10 of 11 delen, is ook afhankelijk van de afstand van de centrale en wat voor bekabeling naar je huis toeloopt. Ik heb thuis 20mbit verbinding, als ik door 8 deel, kom ik op 2500kb/s uit, maar ik download maximaal met +/- 1800kb. Als ik 20 : 10 doe, kom ik op 2000kb/s uit, en 20 : 11 op 1818 kb/s, dus in principe is delen door 11 voor mij de goeie formule. ik heb nu nog 10mbit en download gewoon met het maximale van 1.2mb, precies de uitkomst als je deelt door 8 dus. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Klopt nooit iets van, ik heb verdomme 3Mb/s verschil! Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Klopt nooit iets van, ik heb verdomme 3Mb/s verschil! via wat download jij.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Hoe snel je download heeft ook te maken met de upload snelheid van de uploader. Als jij met een P2P programma een liedje wilt downloaden van Michael Jackson, maar die heeft maar een uploadsnelheid van 100 KB per seconden, kan jij nooit 1 MB per seconden binnen halen. Dan krijg jij ook maar 100 KB per seconden binnen. Reageren
FerryN Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Hoe snel je download heeft ook te maken met de upload snelheid van de uploader. Als jij met een P2P programma een liedje wilt downloaden van Michael Jackson, maar die heeft maar een uploadsnelheid van 100 KB per seconden, kan jij nooit 1 MB per seconden binnen halen. Dan krijg jij ook maar 100 KB per seconden binnen. Maar ik download niet P2P, gewoon van Nieuwsgroepen servers etc. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Waarom krijgen jullie toch allemaal gratis snelheidsverhogingen? Ik heb 4 mbit van Orange (of nu Online, in ieder geval slecht). Internet ligt er wel eens uit en 450 kB/s vind ik nou niet echt snel, aangezien ik veel downloaden. Weet iemand of Orange/Online ook plannen heeft om de snelheid te verhogen?Mvg, Flitskikker denk het niet he als dat niet op hun site staat. Verder zoals ik al zei moet je mb/s en mbit/s niet door elkaar gaan halen, wil je je effectieve snelheid willen dus mb/s doe je mbit/s getal, dus bij bijvoorbeeld dit abonnement http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3 wat down: 25 Mbit/s | up: 4.0 Mbit/s is. 25mbit/s dus, delen door 8 = 3.125 mb/s wat je maximale downloadsnelheid ongeveer is. Ik wist wel dat mijn maximale snelheid ongeveer 450 kB was met een 4 mbit abbonement, maar ik bedoelde dat ik die snelheid dus niet erg hoog vond. Mvg, Flitskikker Reageren
rdewit Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik had laatst mijn downloadsnelheid van 4 naar 8 en upload van 0.25 naar 1. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Hoe snel je download heeft ook te maken met de upload snelheid van de uploader. Als jij met een P2P programma een liedje wilt downloaden van Michael Jackson, maar die heeft maar een uploadsnelheid van 100 KB per seconden, kan jij nooit 1 MB per seconden binnen halen. Dan krijg jij ook maar 100 KB per seconden binnen. Maar ik download niet P2P, gewoon van Nieuwsgroepen servers etc. Ik ook, heb daar tot 45Mbits snelheid dus ik zou de volle lading moeten krijgen. Reageren
Venzio Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) We gaan binnekort verhuizen en dan krijgen we nieuw internet.. Deze krijgen we. Internet downloaden met 50 Mbit/s, uploaden met 5 Mbit/s* e-mail: 10 e-mailadressen (250 MB) ruimte voor homepage: 250 MB nieuwsgroepen: ongelimiteerd Best goed toch? Bewerkt: 18 juli 2009 door Venzio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.