Jump to content

Te hoog?


Cylas

Recommended Posts

Hallo

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe computer te gaan kopen. Op de computer die ik nu heb werkt Gta 4 niet dus dat moet op de nieuwe computer wel werken. Maar ik ga wel een computer kopen die aardig vooruit loopt op de systeemeisen van games van vorig jaar en dit jaar (als dat kan). Nu is mijn vraag (niet alleen voor Gta): Kan het zijn dat een game niet meer werkt omdat bijvoorbeeld de videokaart te nieuw is of iets anders dat te nieuw is ?

Misschien zijn er al andere pagina's over dit onderwerp, mocht dit zo zijn zet dan even een linkje naar die pagina.

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe computer te gaan kopen. Op de computer die ik nu heb werkt Gta 4 niet dus dat moet op de nieuwe computer wel werken. Maar ik ga wel een computer kopen die aardig vooruit loopt op de systeemeisen van games van vorig jaar en dit jaar (als dat kan). Nu is mijn vraag (niet alleen voor Gta): Kan het zijn dat een game niet meer werkt omdat bijvoorbeeld de videokaart te nieuw is of iets anders dat te nieuw is ?

Misschien zijn er al andere pagina's over dit onderwerp, mocht dit zo zijn zet dan even een linkje naar die pagina.

Cylas

onmogelijk.

t wordt alleenmaar beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet geen problemen opleveren in de meeste gevallen. Wat wel kan is dat je een Game uit 1999 wilt gaan draaien op een Quad Core, dat je spel veel te snel loopt. Dus niet normale spelsnelheid maar echt 600 FPS. Én misschien dat oudere programma's niet werken op je nieuwe besturingssysteem.

Oja, wil je een goede PC die de nieuwste games goed kan draaien, ben je ongeveer 600-800 euro kwijt. Heb je al wat op het oog, of moeten wij wat voor je samenstellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Oja, wil je een goede PC die de nieuwste games goed kan draaien, ben je ongeveer 600-800 euro kwijt. Heb je al wat op het oog, of moeten wij wat voor je samenstellen?

Ja ik heb al wat op het oog, maar ik weet het nog zo net niet of het dat wel wordt.

Cylas

P.S. ik heb GEEN hulp nodig :slotje:

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...