CJ Johnson Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 ik weet niet waaraan het ligt (talent wsl) maar ik geraak maar niet voor bij de lmissie van de vliegschool war je een cirlcle moet vliegen en weet echt niet waaraan het ligt, ik heb zelfs al eens met een cheat gespeeld iom te teste of het dan ging maar zelfs dan niet. Heeft er iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 ik weet niet waaraan het ligt (talent wsl) maar ik geraak maar niet voor bij de lmissie van de vliegschool war je een cirlcle moet vliegen en weet echt niet waaraan het ligt, ik heb zelfs al eens met een cheat gespeeld iom te teste of het dan ging maar zelfs dan niet. Heeft er iemand tips? Als zelfs jij niet weet waaraan het ligt, hoe moeten wij het dan weten? Wat is het probleem? Kom je tijd tekort, stort je steeds neer? Kan je niet goed door al die corona's vliegen? In veel gevallen geldt in ieder geval, blijven oefenen.. En al in de walktrough gekeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 Is je landingsgestel wel ingeklapt? Dat doe je met R3 Mij lukte het trouwens ook niet meteen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 gas geven - opstijgen (landingsgestel inklappen (r3)) - X blijven indrukken totdat je door de 1e corona bent. Daarna X los laten en sturen met de rudder R2 en L2....zo haalde ik die missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 Ik deed eerst altijd Clockwise maar dat ging heel de tijd niet want dan msite ik altijd een Corona maar nu ik Counterclockwise is heb geprobeerd gaat dat egt heel erg goed, ik haalde het in een keer. Maar ik heb geen L2 of R2 gebruikt bij mij had niet erg veel nut, en ja als je door de eerste Corona bent gevlogen kan je gewoon X loslaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 Ik rem ook af en toe, want dan heb je meer tijd om te richten en dan is het wat makkelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 ik gaf gewoon de hele tijd gas en daardoor hep je een snelle tijd en dan hep je ook goud!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.