CJ_bob Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Hallo, Ik ben met een mod bezig waar ik de Police Searchlight wil veranderen. Weet een van jullie waar ik deze kan vinden. Ik heb SA BOb Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Hallo,Ik ben met een mod bezig waar ik de Police Searchlight wil veranderen. Weet een van jullie waar ik deze kan vinden. Ik heb SA BOb Of het ligt aan mij doordat ik nogal aangeschoten ben, of je stelt je vraag verkeerd. Als ik het goed begrijp ben jij zelf met een mod bezig, waar je de police searchlight verandert, maar naar wat ben je dan opzoek??? Apple-Mac Reageren
Bayside Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 De TXD denk ik van of 't licht of van de searchlight zelf.. Ik geloof dat de TXD van al 't licht in de particle.txd zit, want als je die verandert dan veranderen ook gelijk de stoplichten, autolichten en zelfs de raketten van de Hydra Dus ik zou zeggen: TXD Workshop (google maar) => Open TXD => Rockstar Games => San Andreas => Models => Particle.txd => coronastar opzoeken in het lijstje (een wit bolletje). Ik denk dat dit de TXD van het licht van het searchlight is, maar let wel op: Deze past niet alleen de searchlight aan, maar ook vele andere lichten! De searchlight zelf zou ik niet weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.