GTA_GAMER_IV Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 kan iemand mij zeggen na welke missie "Roman" je opbelt voor het savehuis in op het 2e eiland? ik ben nu al een tijdje op dat eiland, maar heb nogsteeds geen savehuis. Weten jullie welke missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) Zeker nog niet op WikiGta gekeken huh? je kan het hier vinden, dus na de missie Blow Your Cover Bewerkt: 10 juli 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Zeker nog niet op WikiGta gekeken huh? je kan het hier vinden, dus na de missie Blow Your Cover Dat vraagt hij niet. Hij vraagt wanneer er een nieuw safe house beschikbaar komt in Algonquin. Maar dat kon je ook op WikiGTA vinden, namelijk hier. Je eerste safe house in Algonquin speel je vrij na Hostile Negotiation en je eventuele tweede na The Holland Play, maar hiervoor moet je Playboy X gedood hebben[/font]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Die 2 huizen in Algonquin zijn heel lux ingericht met moderne spullen en een platte LCD TV! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Die 2 huizen in Algonquin zijn heel lux ingericht met moderne spullen en een platte LCD TV! Daarom heet het ook een Penthouse En je hebt bij bijde Penthouses een Laptop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Heeft Playboy X' Crib wel een laptop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Heeft Playboy X' Crib wel een laptop? Ja, deze kan je vinden in de inkom van het gebouw, dus als je nog niet naar boven bent gegaan, bij de bewaker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Ah, ik denk dat ik die wel eens heb gebruikt, hij staat achter de balie niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Ja, maar je hoeft niet per sé achter de balie te staan om hem te gebruiken. Je kan ook gewoon voor de balie staan, dat je de achterkant van het beeldscherm ziet. Er komt als het goed is een melding dat je met L1 op de PS3 en een andere knop op de Xbox 360 op de computer kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Ja maar ik vroeg gewoon of hij achter de balie stond . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Ja maar ik vroeg gewoon of hij achter de balie stond . De bewaker staat achter de balie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Dat is voor het realisme, maar ik stop bijna nooit op het gelijkvloers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Is ook niet nodig... alleen als je even snel de computer wilt gebruiken in GTA is het wel handig! Hoef je niet de hel tijd naar de internetcafé! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.