gtafreak321 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 hallo, zoals jullie weten is gister battlefield 1943 uitgekomen dus ik heb hem direct gedownload op mijn PS3. toen ik heb gedownload had ging ik in een game, maar al na 5 minuten flitste het scherm naar het hoofdmenu en stond er aangegeven dat er iets mis was met mijn verbinden en dat ik het na moest gaan kijken, maar er kan niks mis mee zijn want ik heb geen problemen met andere games online. heeft iemand hier een oplossing voor???? PS: ik had dit ook al met BF bad company (dat was de reden waarom ik die heb verkocht) en ik heb draadloos internet. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Draadloos is niet aan te raden wals je wilt online gamen, maar aangezien al het andere nog wel werkt kan het hier niet aan liggen. Probeer eens een firmware update, misschien dat dat helpt. Ook je PS3 herstarten helpt wel eens, maar ik neem aan dat je dat al gedaan hebt. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 het herstarten heb ik al zo vaak gedaan maar een firmware update nog niet. hoe doe je zoiets op je PS3??? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 EA was ongeveer 1.5 uur bezig om het online optimaal te stellen. Nu zou het probleem verholpen zijn. Bekijk ook eveneens hun Twitter. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 het herstarten heb ik al zo vaak gedaan maar een firmware update nog niet. hoe doe je zoiets op je PS3??? Onder instellingen ergens. Ga gewoon onder het meest linkse menu even op zoek naar update. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 EA was ongeveer 1.5 uur bezig om het online optimaal te stellen. Nu zou het probleem verholpen zijn. Bekijk ook eveneens hun Twitter. dat is allemaal wel leuk en aardig maar ik had dit probleem dus ook al met battlefield bad company, en daar heb ik vaak genoeg mee geprobeerd maar hij bleef me eruit gooien. Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Probeer eens om er een internetkabel in te stoppen en die configureren, en dan proberen te spelen. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Probeer eens om er een internetkabel in te stoppen en die configureren, en dan proberen te spelen. dat is de oplossing volgens mij want dat zei vanmiddag ook al iemand tegen mij, nu alleen nog een internet kabel vinden, maar dat gaan mijn ouders niet zo fijn vinden want dan zit ik dus beneden met mijn PS3 en dan is de TV beneden steeds bezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.