Jump to content

Koppeling Instellen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,,

Probleem: Zodra ik een PDF of dergelijk bestand als e-mailbijdrage ontvang via Windows mail, En ik wil die openen kom er te staan "Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het Configuratiescherm" Nou wil ik dat doen maar ik kan nergens het onderdeel koppelingen vinden in het configuratiescherm. Als ik het bestand eerst opsla op het bureaublad kan ik het wel gewoon openen. Kan iemand uitleggen hoe ik dat wel direct kan openen?

Groeten Jelle Spijkerman

Geplaatst:

Vista?

Misschien moet je de standaard programma's (anders) instellen? Alhoewel ik eerder denk dat het aan het mail programma ligt. Gebruik je gewoon het programma Windows Mail wat standaard bij Windows Vista zit?

En je hebt dus wel Adobe Reader?

Geplaatst:
Vista?

Misschien moet je de standaard programma's (anders) instellen? Alhoewel ik eerder denk dat het aan het mail programma ligt. Gebruik je gewoon het programma Windows Mail wat standaard bij Windows Vista zit?

En je hebt dus wel Adobe Reader?

Ja ik gebruik Adobe Reader, En ja het is het standaard mail programma van Vista dat er al bij zat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...