GTAIVOwns Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Hallo,, Probleem: Zodra ik een PDF of dergelijk bestand als e-mailbijdrage ontvang via Windows mail, En ik wil die openen kom er te staan "Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het Configuratiescherm" Nou wil ik dat doen maar ik kan nergens het onderdeel koppelingen vinden in het configuratiescherm. Als ik het bestand eerst opsla op het bureaublad kan ik het wel gewoon openen. Kan iemand uitleggen hoe ik dat wel direct kan openen? Groeten Jelle Spijkerman Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Vista? Misschien moet je de standaard programma's (anders) instellen? Alhoewel ik eerder denk dat het aan het mail programma ligt. Gebruik je gewoon het programma Windows Mail wat standaard bij Windows Vista zit? En je hebt dus wel Adobe Reader? Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Vista?Misschien moet je de standaard programma's (anders) instellen? Alhoewel ik eerder denk dat het aan het mail programma ligt. Gebruik je gewoon het programma Windows Mail wat standaard bij Windows Vista zit? En je hebt dus wel Adobe Reader? Ja ik gebruik Adobe Reader, En ja het is het standaard mail programma van Vista dat er al bij zat. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Gebruik de Windows help- en ondersteuningfunctie eens met het zoekwoord koppelingen? Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ik heb de helpfunctie geprobeerd levert niks op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.