david Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 ik zie veel foto's van leden op dit forum die hun cj een doekje rond zen mond hebben gedaan. maar welke naam heeft het in de kledingwinkels want ik heb geen goesting om alle namen af te gaan :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 je hebt geen goesting om de zoekfunctie te gebruiken. heb het daar een paar keer gezegd. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...inhoud=clothing kijk bij Binco > Shades > green Rag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 kan je eigenlijk je kleding houden? Of moet je als je van outfit wilt veranderen de kleding iedere keer weer opnieuw kopen? EN ja, ik heb de zoekmachine gebruikt.. mijn excuses als het er toch in stond maar ik heb het niet kunnen vinden.. :rolleyes: Grtz Dennis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 ja...tenzij je alle kleding uit de winkel in 1 keer koopt. dan kun je je kleding verwisselen in de kledingkast (is in ieder savehouse te vinden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 yeah dat doekje is wel vet lkkr crimineel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 ik vind het erg cool dat je van kleding kunt veranderen... petjes, broeken en weet ik veel allemaal wat... wat zijn eigenlijk Shades? ik zie hier dat je ze in de blauwe en in de rode versie hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 dat zijn zonnenbrillen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 haha oke dus je hebt rode en blauwe zonnebrillen ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 *sigh.....Shades betekent niet letterlijk "zonnebrillen". maar "schaduwen/schemeren/contrast". oftewel de dingen die onder Shades staan...zijn dingen die je in het echte leven tegen de zon beschermen (in het spel dus niet..maar het staat wel geinig) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 aha alles wat tegen de zon beschermt dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 jah het is wel vet dat jezelf kleren kunt kiezen dan kan je CJ aan jouw eigen stijl aanpssen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 uhuh... ik zie het al voor me... CJ met blond haar hahaha :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 uhuh...ik zie het al voor me... CJ met blond haar hahaha :lol: Dat gaat ik dacht Blonde Cornrows Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 dat lijkt me er niet echt mooi uitzien... CJ met blind haar whaha klopt het dat Carl ook kauwgom kan eten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) volgens mij niet, of toch? PS: maar hoe heet dat doekje nu??? Bewerkt: 28 mei 2005 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.