Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 2
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04	  
DEFINE OBJECT CEETAH				   // Object number -1

DEFINE MISSIONS 0

DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script

DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0

DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

{$VERSION 3.1.0027}

//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN' 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
set_wb_check_to 0 
00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 
Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38)
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.56, -1666.84, 13.38)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 
Camera.SetBehindPlayer
set_weather 0 
wait 0 
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
fade 1 0 
select_interior 0 
0629: change_integer_stat 181 to 4 
016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 
0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 
03E6: remove_text_box 

:MODEL
thread 'MODEL' 
Model.Load(#GREENWOO)
Model.Load(#BAT)
Model.Load(#BFYST)
038B: load_requested_models 

:MODEL_26
if or
  not Model.Available(#GREENWOO)
  not Model.Available(#BAT)
  not Model.Available(#BFYST)
else_jump @MODEL_61 
wait 0 
jump @MODEL_26 

:MODEL_61
0674: set_car_model #GREENWOO numberplate "CHSCM" 
$GREENWOO = Car.Create(#GREENWOO, 2458.248, -1659.026, 13.3047)
Car.Angle($GREENWOO) = 270.0
Car.Health($GREENWOO) = 250
$M1 = Marker.CreateAboveCar($GREENWOO)
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 5 ammo 10 // Load the weapon model before using this 
01B9: set_actor $PLAYER_ACTOR armed_weapon_to 5 

:MODEL_136
wait 0 
  Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $GREENWOO)
else_jump @MODEL_136 
Marker.Disable($M1)
$COORDINAAT_X = 2100.96 
$COORDINAAT_Y = -1366.837 
$COORDINAAT_Z = 23.9844 
$COORDINAAT = Marker.CreateIconAndSphere(0, $COORDINAAT_X, $COORDINAAT_Y, $COORDINAAT_Z)

:MODEL_206
wait 0 
if 
  Car.Wrecked($GREENWOO)
else_jump @MODEL_237 
wait 0 
jump @MODEL 

:MODEL_237
if 
01AE:   car $GREENWOO sphere 0 near_point $COORDINAAT_X $COORDINAAT_Y radius 5.0 5.0 stopped 
else_jump @MODEL_206 
wait 0 
10@ = Actor.Create(CivFemale, #BFYST, 2094.35, -1342.952, 23.9844)
Marker.Disable($COORDINAAT)
Actor.Angle(10@) = 88.44
$MARKER = Marker.CreateAboveActor(10@)
Actor.WeaponAccuracy(10@) = 100
Actor.Health(10@) = 250
01B2: give_actor 10@ weapon 5 ammo 1000 // Load the weapon model before using this 
01B9: set_actor 10@ armed_weapon_to 5 
05E2: AS_actor 10@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 

:MODEL_362
wait 0 
  Actor.Dead(10@)
else_jump @MODEL_362 
0394: play_music 1 
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 10000 time 5000 style 1  // MISSION PASSED!~n~~w~$~1~
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 10000
Model.Destroy(#GREENWOO)
Model.Destroy(#BAT)
Model.Destroy(#BFYST)
Marker.Disable($MARKER)
end_thread

Dat is mijn file nu. Maar als ik de Greenwood in Ceetah verander dan gebeurd er iets raars: De marker gaat niet weg maar blifjt de auto volgen. Bij de green wood was dit niet zo?

Wat is er fout! BTW Ik ben net vandaag begonnen dus kan het een erg domme fout zijn!

Geplaatst:

Ik weet het niet hoor maar bij mij gaat het gewoon goed :7

misschien ben je vergeten een paar adressen te wijzigen.

ik denk dat je hier vergeet $GREENWOO te veranderen in $CHEATA

:MODEL_136
wait 0
  Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $GREENWOO)
else_jump @MODEL_136

Het was me niet duidelijk of je $GREENWOO bedoelde of #GREENWOO

maar ben uitgegaan van $GREENWOO

als ut nogsteeds fout gaat laat dan ff je code zien waar het fout gaat.

later,

Geplaatst:
Ik ben idd die vergeten. Ik las over die heen, ik heb het nu veranderd en hij werkt nu super!

okee mooi ^_^ wat me trouwens ook opviel was dat je na:

:MODEL_136

wait 0

Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $GREENWOO)

else_jump @MODEL_136

ook nog $GREENWOO benadert, wijzig die ook als je dat nog niet had gedaan, anders zorgt dat ook nog voor problemen.

later,

Geplaatst:

Hier heb ik in GTA:SA niet zo veel ervaring mee maar als ik het goed heb maak je zo een timer:

$T_Time = 60500 // Dit is hoelang de timer duurt [in ms]

03C3: set_timer_to $T_Time type 1 GXT 'BB_19' // BB_19 is de text voor de timer. bijvoorbeelt: Time:

later,

Geplaatst:

En waar zou ik die in mijn file moeten plaatsen?

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 2
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04	  
DEFINE OBJECT CEETAH				   // Object number -1

DEFINE MISSIONS 0

DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script

DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0

DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

{$VERSION 3.1.0027}

//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN' 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
set_wb_check_to 0 
00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 
Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38)
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.56, -1666.84, 13.38)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 
Camera.SetBehindPlayer
set_weather 0 
wait 0 
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
fade 1 0 
select_interior 0 
0629: change_integer_stat 181 to 4 
016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 
0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 
03E6: remove_text_box 

:MODEL
thread 'MODEL' 
Model.Load(#fcr900)
Model.Load(#chnsaw)
Model.Load(#BFYST)
038B: load_requested_models 

:MODEL_26
if or
  not Model.Available(#fcr900)
  not Model.Available(#chnsaw)
  not Model.Available(#BFYST)
else_jump @MODEL_61 
wait 0 
jump @MODEL_26 

:MODEL_61
0674: set_car_model #fcr900 numberplate "RUBEN" 
$fcr900 = Car.Create(#fcr900, 2458.248, -1659.026, 13.3047)
Car.Angle($fcr900) = 270.0
Car.Health($fcr900) = 250
$M1 = Marker.CreateAboveCar($fcr900)
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 9 ammo 10 // Load the weapon model before using this 
01B9: set_actor $PLAYER_ACTOR armed_weapon_to 9

:MODEL_136
wait 0 
  Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $fcr900)
else_jump @MODEL_136 
Marker.Disable($M1)
$COORDINAAT_X = 2100.96 
$COORDINAAT_Y = -1366.837 
$COORDINAAT_Z = 23.9844 
$COORDINAAT = Marker.CreateIconAndSphere(0, $COORDINAAT_X, $COORDINAAT_Y, $COORDINAAT_Z)

:MODEL_206
wait 0 
if 
  Car.Wrecked($fcr900)
else_jump @MODEL_237 
wait 0 
jump @MODEL 

:MODEL_237
if 
01AE:   car $fcr900 sphere 0 near_point $COORDINAAT_X $COORDINAAT_Y radius 5.0 5.0 stopped 
else_jump @MODEL_206 
wait 0 
10@ = Actor.Create(CivFemale, #BFYST, 2094.35, -1342.952, 23.9844)
Marker.Disable($COORDINAAT)
Actor.Angle(10@) = 88.44
$MARKER = Marker.CreateAboveActor(10@)
Actor.WeaponAccuracy(10@) = 100
Actor.Health(10@) = 250
01B2: give_actor 10@ weapon 8 ammo 1000 // Load the weapon model before using this 
01B9: set_actor 10@ armed_weapon_to 8
05E2: AS_actor 10@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 

:MODEL_362
wait 0 
  Actor.Dead(10@)
else_jump @MODEL_362 
0394: play_music 1 
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 10000 time 5000 style 1  // MISSION PASSED!~n~~w~$~1~
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 10000
Model.Destroy(#fcr900)
Model.Destroy(#chnsaw)
Model.Destroy(#BFYST)
Marker.Disable($MARKER)
end_thread

Geplaatst:

wanneer jij wil dat de timer geactiveerd moet worden als ik 't goed heb. $T_Time hoeft trouwens niet perse boven de opcode want dit is gewoon een valu.

later,

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals je ziet werkt het :D

Hoe krijg ik die timer weer disabled?

post-104400-1247238286_thumb.jpg

Bewerkt: door CorrectHost
Geplaatst:
En op Welke plaats moet ik die neerzetten? Wanneer k wil dat de timer stopt?

Gewoon op de plek wanneer jij wil dat die stopt :7

later,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...