Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik zou graag een cleo 3 mod in mijn gta san andreas installeren. maar vorige keer toen ik de noobmod installeerde (een SCM MOD maarja... :7) was ik vergeten een back-up te maken ofzo? iniedergeval ik moest dus san andreas herinstalleren als ik de noobmode niet meer wilde. dat heb ik gedaan en nou zou ik dus een cleo 3 mod willen. ik vroeg me dus af of ik ook voor cleo 3mods een backup moet maken en zoja, hoe?

dankjewel,

p-p

Geplaatst:
hallo,

ik zou graag een cleo 3 mod in mijn gta san andreas installeren. maar vorige keer toen ik de noobmod installeerde (een SCM MOD maarja... :7) was ik vergeten een back-up te maken ofzo? iniedergeval ik moest dus san andreas herinstalleren als ik de noobmode niet meer wilde. dat heb ik gedaan en nou zou ik dus een cleo 3 mod willen. ik vroeg me dus af of ik ook voor cleo 3mods een backup moet maken en zoja, hoe?

dankjewel,

p-p

LAAT MAAR ZITTEN ik heb niet goed gekeken want onder mijn post staat eigenlijk precies wat ik moet weten :duh:

:7

Geplaatst:

ik heb nu een ander vraagje en ik doe hem maar meteen in dit topic zodat er niet weer een nieuw topic aangemaakt moet worden en die andere vraag weet ik al ^_^

ik heb al een aantal keer gelezen dat san andreas versie 2 (die ik heb) een niet mod-versie is.

betekent dat, dat ik ook geen cleo 3 mods kan installeren?

Geplaatst:

Cleo3 zal niet werken met V2.

Btw: Een backup betekent dat je het originele bestand kopieert en ergens anders kopieert, zodat als de mod niet werkt je het originele bestand terug kan zetten zodat het spel weer werkt, of als je de mod niet meer wilt (zo kan je meer situaties verzinnen).

Geplaatst:

ok... zal ik hem moeten downgraden ofzo..

iks dat niet schadelijk voor mijn savegame die ik had gedownload?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...