Jump to content

Ik kan niet meer online?


Djmaddox

Recommended Posts

Hey,

Sinds ik Windows 7 heb kan ik niet meer connecten naar iemand anders zijn game of iemand naar mijn game. Bij XP kon dit nog wel. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik moest wel IV opnieuw installeren bij de overstap.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan ook niet verbinden met een spel.

Het is waarschijnlijk een NAT probleem, maar Rockstar vermeld niet welke poorten open moeten zijn.

Ik hoop dat ik een antwoord krijg van de support :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal even op mijn xbox kijken of het daar wel lukt. Maar waarom lukte het eerst met XP dan wel en met w7 dan niet?

EDIT: Op de xbox doet ie het gewoon...

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal even op mijn xbox kijken of het daar wel lukt. Maar waarom lukte het eerst met XP dan wel en met w7 dan niet?

EDIT: Op de xbox doet ie het gewoon...

Er zijn 2 mogelijkheden:

1: het is een Vista bug die ook in de bétaversie van 7 zit

2: het is een 64 bits probleem, of is het een 32 bits dat je hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Firewall uitschakelen nog niet.

Er is maar 1 acc en dat is mijne en dat is ook de administrator en User Account Control staat op never notify.

Al gedaan.

EDIT: Ik had zojuist de FireWall uitgeschakeld en toen kon ik wel met iemand online spelen.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand nog een oplossing? Elke keer staat er NAT Too strict maar eerst stond dat er nooit. :-(

En op de 360 doet hij het wel. :-(

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan af en toe wel eens spelen. Maar de NAT is Too strict blijft er altijd staan bij mij :(

Wil niemand dan helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

voer gta4 als admin uit, hoewel je admin bent heb je toch nog een keertje admin rechten nodig, omdat er een nog grotere admin op de pc is, die is alleen met safe mode toegankelijk. dat het 64 bits is kan ook het probleem zijn, gta4 is neit voor 64 bits gemaakt(het heeft geen 64 bits module, maar toch claimen ze dat het voor 64 bits is)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...