RJV92 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik heb de codes van Wikigta laatst uitgeprint voor GTA San Andreas. Maar als ik de Amor cheat gebruik dan komt er ook geld bij? Is er ook een normale armor code? Ook heb ik nog een ander vraagje, hoe krijg je members in je gang? Op hen richten en dan X? En hoe kan je die gang territories veroveren? Of kan dit pas na een bepaalde missie? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Bedoel je voor Playstation(want je zegt X), 1. Er is geen cheat voor alleen Health, en er komt ook Armor bij hoor.(Zie het geld als een extratje). 2.Members krijg je door op hen te richten en dan pijltje omhoog, gang territories veroveren kan na de missie Dobermann, maar hier is dat toch nog nutteloos omdat je al die gebieden verliest na The Green Sabre[/font]. Gang territories veroveren doe je door op korte tijd 3 gangleden van dezelfde gang(op een vijandig gebied) neer te schieten(niet doodrijden). Hierna krijg je 3 'golven' van gangleden die je allemaal kilt en het gebied is van jouw. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik heb de codes van Wikigta laatst uitgeprint voor GTA San Andreas. Maar als ik de Amor cheat gebruik dan komt er ook geld bij? Is er ook een normale armor code? Nee, jij gebruikt zeker de cheat HESOYAM. Die cheat is de enige voor armor. Je krijgt een extra, en dat is geld, en full leven. Reageren
RJV92 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik doe op PS2. Maar ik bedoel een code dat je gewoon een kogelvrijvest krijgt zeg maar, maar GEEN geld erbij. Reageren
RJV92 Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 De codes die ik van WikiGTA gehaald heb doen het niet op GTA San Andreas bij mij. ik weet zeker dat ik ze goed intoets. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Gr Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Soms doen ze het inderdaad niet... Gewoon wat vaker intoetsen of CAPS LOCK uitzetten (alhoewel de cheats niet hoofdlettergevoelig zijn kun je het nog altijd proberen). En je moet de cheats niet in het pauzemenu intypen, of terwijl je op andere toetsen drukt (zoals pijltje naar voren of zo). Het klinkt allemaal heel obvious maar het is het proberen waard Reageren
RJV92 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Nee, ik heb het al. De pijltjestoetsen staan omgekeerd op WikiGTA. Als het pijltje naar links staat moet je dus op het pijltje naar rechts drukken (op de Playstation 2). Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Nee, volgens mij staan ze tog correct op WikiGta Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Ze staan ook correct op WikiGTA, maar er kan verwarring ontstaan door de afbeeldingen van de pijltjestoetsen. is bijvoorbeeld het pijltje naar links (terwijl de vorm op een pijltje naar rechts lijkt). Bewerkt: 14 juli 2009 door MartyCeha Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Daar kan je gelijk in hebben kan nogal verwarrend zijn . Reageren
RJV92 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ze staan ook correct op WikiGTA, maar er kan verwarring ontstaan door de afbeeldingen van de pijltjestoetsen. is bijvoorbeeld het pijltje naar links (terwijl de vorm op een pijltje naar rechts lijkt). Aha, en aangezien ik in zwart-wit de codes geprint heb zie ik alleen de vorm, dus niet het tekentje erin. Misschien slim om dat aan te passen. Reageren
westsiderules Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 gang territories veroveren kan na de missie Doberman, maar hier is dat toch nog nutteloos omdat je al die gebieden verliest na The Green Sabre.1. Dit is NIET nutteloos. Want je krijgs hiervoor tonnen geld en tonnen respect!2. hier kan je zien van en tot welke missies je gang territorium kan overnemen: "Doberman - The green sabre" en ook "home coming - ..." Met ... bedoel ik: hierna gaat het voor altijd. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Wat jij tonnen geld vindt, je moet ook dat geld dan ook nog steken in wapens en het respect is nog niet zo hoog, trouwens kan je beter eerst de verhaallijn spelen. Reageren
westsiderules Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Ok tonnen geld is het niet echt. Maar als je gebieden kan veroveren,lopen er heel veel drugs dealers rond! En die droppen altijd 2000 dollar. Dat is veel als je er veel tegenkomt! En jij zegt dat het respect niet zo hoog is. Het is gewoon de beste manier om snel respect te hebben! Ken jij een snellere manier om aan respect te geraken? Ik niet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.