Lantyz Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 Ja, ze zijn echt. Geen twijfel aan. Een geintje in GTA, en nog één die niet zo bekend is, faken is wel erg vergezocht :rolleyes: Reageren
Marius Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 Uh dit is al een hele oude secret iedereen kent deze hoor. Reageren
Arjen Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 Ach ja.. Hij staat nergens op GTAgames Reageren
Marius Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 Ja er is geen secrets pagina op gtagames maar die komt nog wel. Reageren
Joriz Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 Ja er is geen secrets pagina op gtagames maar die komt nog wel. We zijn op dit moment bezig met een heleboel vernieuwingen aan GTAgames.nl Over 2 weken wordt er een heleboel inhoud geupdate en veel downloads toegevoegd. Later in deze zomer updaten we nog het hele website ontwerp en systeem. Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 ik dacht eerst dat ze diaz daar hadden neergegooid (tommy en lance) maar dat is toch niet zo.. bovendien staat er in vercetti estate een schep dus die zal wel begraven zijn Reageren
Lantyz Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 Ja, inderdaad, die schep... Daar zou Diaz mee begraven kunnen zijn... Iemand zou eigenlijk tijdens die missie dat je Diaz afschiet moeten kijken of die schep er dan al staat, dan weten we het zeker. Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 juni 2004 Rapport Geplaatst: 17 juni 2004 (bewerkt) oke komt goed uit ik heb nog de save game van die missie zal ik nu even kijken! en met die schep zal ook wel sonny zijn mee begraven EDIT: ik heb gekeken en de schep stond er toen ook al maar nog zou diaz er mee kunnen begraven zijn ik ga eens kijke in dat doolhofje bij vercetti estate of daar lijken liggen Bewerkt: 17 juni 2004 door tim13 Reageren
Robienske Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 Moet je kijken op die screen ! Die vent draagt een bh ! :lol: Reageren
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Ja, en ik weet nog steeds niet wat het precies voor moet stellen. he Mr.cortez...slecht nieuws voor jou,dat ben jij,dat lijk is wel degelijk van cortez,de spaanse opdrachtgever... dus,mr.cortez...ben jij dood... Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Haha. Goed bedacht. Maar ik dacht toch echt dat Colonel Cortez levend weg kwam uit de havens van Ocean Beach. Dat is zelfs een missie. Ik denk niet dat hij dat is. Reageren
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 ah,oei ik had me vergist,t kan ook diaz zijn,het is(was) in ieder geval een opdrachtgever Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 ah,oeiik had me vergist,t kan ook diaz zijn,het is(was) in ieder geval een opdrachtgever Dat zou het nog kunnen zijn ja. Diaz heb je zelf vermoord (als Tommy). Reageren
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 weet ik,deze lijkt toch op diaz want tis ook zon vette mexicaan Reageren
MightyDuck Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Er zijn drie van die waterlijken. Waar zijn die andere 2 dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.