Melchior Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Ik kan nog steeds niet (f*ckity f*ck) geen VC spelen terwijl ie nieuw is. Ik vind het echt aso, ik wil het ook spelen maar ik kan het niet!!! Ik wil ook mensen in de plomp gooien en begraven. Grrrr (this topic drives me mad!) :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Er zijn drie van die waterlijken. Verder zijn er twee grote gezonken schepen( boven en onderaan de map), wat kleinere, en er ligt bovenaan de map een duikboot. Ook liggen er autowrakken in het water bij een brug naar Starfish Island. En misschien is er nog wel meer...[EDIT] Wat hebben die lijken lange armen, trouwens :lol: [/EDIT] waar zijn die 2 andere dan????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Geen idee. Als het watermannen zijn zitten ze in het water. *logisch* Dus zoeken maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 waar zijn die 2 andere dan????????????? Er ligt er één tussen de twee eilanden, op zo'n rots onder water Er ligt er één ten zuiden van die woontorens (die roze gebouwen met die douchecabines) En er ligt er één ten noorden van Prawns Island. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Bets wel morbide... Moet er niet aan denken het in het echt te zien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Ik heb die waterlijken misschien nog wel liever dan apartement 3C Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 tof om te zoeken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 (bewerkt) Wel jammer dat ze alleen in het water zijn. Het zou ook wel cool zijn als er soms een lijk zou aanspoelen en de politie dan zou komen kijken! Bewerkt: 26 juni 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 ja,maar dat dan die lijken in 2 stukken zijn ofzo,of dat ergens anders dan de arm aanspoelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Jullie gasten zijn ziek :blink: Ik vond die Manana met dat lijk in de kofferbak in GTA III al wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Ja, die missie was toch dat die gast in de kofferbak lag met doorgesneden polsen? Ja en 2 van die verdekt ogestelde auto's die je auto dan kapot willen rammen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 Jullie gasten zijn ziek :blink: Ik vond die Manana met dat lijk in de kofferbak in GTA III al wel grappig misschien ben ik wel een beetje ziek...héhé ik vind gruwelijke dingen in games wel leuk maar het moet grappig blijven dus liever een game dat alles niet zo serieus voorstelt zoals vice city dan een game waarin ze verwachten dat je moet kotsen bij het doorboren van één of andere lompe aap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.