fabian-trucker Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) Hoi ik ben hier nieuw maar ik speel al heel lang gta sa ik heb pas een bug.. die k nooit heb gehad Ik wil spelen dan zie ik het vooraanzicht van me popentje en vervolgens druk ik op niks en hij blijft naar voren lopen hoe kan dit Kan iemand me helpen aub En ja ik heb legaale versie Greetss.. Bewerkt: 10 juli 2009 door fabian-trucker Reageren
Basssss Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Waarschijnlijk zit je pijltje vooruit een beetje vast of zit er vuil onder, hou je toetsenbord op de kop en maak hem schoon. Helpt veel. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Dat had ik ook. Ik restartte mijn pc, en voilá weg was het bug! Reageren
fabian-trucker Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) Jah nu ook Maar zodra k in een auto ga en stap uit dan gebeurt het Ik zal eens even mijn gta eraf gooien opnieuw instaleren en pc opnieuw opstarten Ben erachter Zodra ik in een Tanker(petro) Ga dan Gaat me popentje zo raar doen Ik heb geen mod ofzo erop staan ik heb nu nergens een mod op staan vanaf ik hem instaleerde wat nu???!? Is hiervoor een patch te downloaden Bewerkt: 16 juli 2009 door _KoE_Mzungu Triple post samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerk] knop om je laatste bericht aan te passen. Reageren
Basssss Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik denk het niet, kun je je nog wel bewegen na dit incident? (Een andere kant op lopen) Zoja, probeer dan eens in een enex te lopen. (= Gele driehoek om gebouwen mee binnen te gaan) Reageren
fabian-trucker Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Werkt niet Hij heeft t altijd goed gedaan Is er echt niemand die hier een oplossing voor heeft PROBLEEM OPGELOST! ik heb een controller(Stuur) Ik heb de stekker eruit getrokken er is iets mis met me stuur daarom doet hij zo raar Ik snap het niet want vroeger deed ie t perfect maa rnu kan k weer spelen ! Nu ken k weer lekker vrachtwagen rijden in de server truckworld Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Je moet je stuur waarschijnlijk eerst nog je stuur calibreren, via het configuratiescherm > spelbesturingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.