Jump to content

GTA SA BUG!


fabian-trucker

Recommended Posts

Hoi ik ben hier nieuw maar ik speel al heel lang gta sa ik heb pas een bug.. die k nooit heb gehad Ik wil spelen dan zie ik het vooraanzicht van me popentje en vervolgens druk ik op niks en hij blijft naar voren lopen hoe kan dit Kan iemand me helpen aub :cya:

En ja ik heb legaale versie :D

1247239486-560.png

Greetss..

Bewerkt: door fabian-trucker
Link to comment
Delen op andere websites

Jah nu ook Maar zodra k in een auto ga en stap uit dan gebeurt het :? Ik zal eens even mijn gta eraf gooien opnieuw instaleren en pc opnieuw opstarten ^_^

Ben erachter Zodra ik in een Tanker(petro) Ga dan Gaat me popentje zo raar doen Ik heb geen mod ofzo erop staan ik heb nu nergens een mod op staan vanaf ik hem instaleerde :bonk::? wat nu???!?

Is hiervoor een patch te downloaden :cab:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Triple post samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerk] knop om je laatste bericht aan te passen.
Link to comment
Delen op andere websites

Werkt niet :cry: Hij heeft t altijd goed gedaan :cry: Is er echt niemand die hier een oplossing voor heeft :cry:

PROBLEEM OPGELOST! ik heb een controller(Stuur) Ik heb de stekker eruit getrokken er is iets mis met me stuur daarom doet hij zo raar Ik snap het niet want vroeger deed ie t perfect maa rnu kan k weer spelen ! Nu ken k weer lekker vrachtwagen rijden in de server truckworld :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...