Jump to content

wat kan ik doen in gta4


jenske94

Recommended Posts

Of je kan eens de stripclubs bezoeken en genieten van een mooie private show. :Y

Of een hoer neuken en deze na de vrij-partij gevangen houden en wachten tot haar pooier komt en dan beiden afknallen. ^_^

Komt er echt een pooier langs als je haar gevangen houd?

En hoe hou je haar dan gevangen? Want als je stilstaat met je auto loopt ze gewoon weg en als je naast een muur parkeert trapt ze jou er eerst uit

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je auto tussen 2 dingen zetten waardoor niemand langs geen enkele kant buiten kan.

En dan zou er een pooier moeten komen?

:schater:

Maar je heb genoeg te doen. Ik doe altijd Jackass. Ga dood op de pijnlijkste manieren die jij je kunt bedenken. Of laat iemand doodgaan op de pijnlijkste manier.. ^_^

Even over die schommelglitch. De schommelglitch is een bekende glitch in GTA IV. Klik hier om de locatie te bekijken via GTA SnapMap.

Je moet met een auto tegen het midden van de schommel aanrijden, na een tijdje wordt je letterlijk en figuurlijk gelanceerd.

Gebruik dit alleen in multiplayer of Party Mode, te vinden in het ''Multiplayer'' menu op je telefoon, want als je dit in de singleplayer doet ga je geheid dood.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je auto tussen 2 dingen zetten waardoor niemand langs geen enkele kant buiten kan.

En dan zou er een pooier moeten komen?

:schater:

Maar je heb genoeg te doen. Ik doe altijd Jackass. Ga dood op de pijnlijkste manieren die jij je kunt bedenken. Of laat iemand doodgaan op de pijnlijkste manier.. ^_^

Even over die schommelglitch. De schommelglitch is een bekende glitch in GTA IV. Klik hier om de locatie te bekijken via GTA SnapMap.

Je moet met een auto tegen het midden van de schommel aanrijden, na een tijdje wordt je letterlijk en figuurlijk gelanceerd.

Gebruik dit alleen in multiplayer of Party Mode, te vinden in het ''Multiplayer'' menu op je telefoon, want als je dit in de singleplayer doet ga je geheid dood.

Je gaat toch niet altijd dood(met een motor wel natuurlijk)?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je hebt huizen in GTA IV waar ze in de achtertuin een zwembad met water hebben. Je kunt dan gaan vliegen met een helikopter en proberen precies in dat water te vallen. Zodat je de val overleefd. Best een leuke uitdaging, het is mij nog nooit gelukt :-( .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga altijd met een heli naar het gebouw dat het dichtstbij staat tegen de brug op Colony Island en begin met een Wanted Level van 2 sterren en eindig ik op 6 sterren! Een voordeel daarvan is: je wordt niet vanaf die brug beschoten, maar alleen door heli's! Doe ik altijd als ik me verveel...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...