louisiana Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Hallo ik had altijd al internet op mijn ps3 en plots viel mijn internet weg, ik dacht ik trek dat een internetbakje uit (router denk ik? k weet et niet veel van) en steek het weer in na een paar seconden en dan ging mijn internet weer. Elke keer dat ik mijn ps3 opstartte moest k dit doen en na een paar keer zo, kan ik nu helemaal niet meer op het internet met mijn ps3, met de laptop gaat het zonder problemen.. er komt altijd iets in de zin op van 'ga na bij netwerkinstellingen en controleer of alles in orde is ....', ik ga naar mijn netwerkinstellingen en dan moet ik deze opnieuw instellen met *instelling ip-adres *DHCP-hostnaam *DNS-instelling *MTU-instelling *Proxyserver *UPnP *NAT-type waar kan ik deze gegevens vinden?? Dank u Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Welk nummer staat er bij Nat-type? Reageren
louisiana Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Welk nummer staat er bij Nat-type? geen? dat is het enige wat ik niets aan kan veranderen, snap k ook niet er staat gwn een " - " bij, dit was al altijd zo denk k en als ik alles op automatisch zet wilt hij steeds een time-out pakken en mislukt de internetverbinding Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 heb je ook toevallig last van DNS fouten???? dan kan je PS niet met andere IP adressen contact krijgen, dus met andere woorden je hebt verbinding maar je kunt in geen enkele game, nog aanmelden.......... heb je de internet browser al geprobeerd of die het doet???? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.