Forumrunner Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Hallo iedereen... Ik wil graag beginnen met scripten. Maar ik heb 0% verstand ervan. Kunnen jullie me helpen? Beginner-Tutorials ofzo? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Beginner tutorials kan je in de Master Tutorial List vinden Reageren
Exoit Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik heb ook de MTL gebruikt en dan de tuts van dutchy en heb het in 1 dag redelijk onder de knie Ben namelijk vandaag ermee begonnen Reageren
David22 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik heb ook de MTL gebruikt en dan de tuts van dutchy en heb het in 1 dag redelijk onder de knie Ben namelijk vandaag ermee begonnen Jij ook al? Ik zou zeggen, begin vooral met deze tutorials. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Er zijn er genoeg. Weet ik, maar CLEO doet het niet. En daar had ik je een poos geleden een PB over gestuurd. Maar je hebt nooit gereageerd. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Er zijn er genoeg. Weet ik, maar CLEO doet het niet. En daar had ik je een poos geleden een PB over gestuurd. Maar je hebt nooit gereageerd. Ik snap niet waarom mensen altijd denken dat wij een soort vragenbank zijn die je maar via PM kan bestoken met vragen.....? Daar is het forum voor. Je vroeg niet waarom CLEO niet werkte, je vroeg hoe je moest beginnen met scripten. Dat leer je niet zomaar, daarvoor heb je tutorials nodig (of iemand die je het persoonlijk uitlegt, maar die vind je niet zo snel). Oh en als antwoord op je PM (die ik inmiddels opgezocht heb): cleo moet geinstalleerd worden in de San Andreas map (dus Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas), niet in SA User files (je verwart het waarschijnlijk met MPACK). Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) Nu heb ik CLEO3 geinstalleerd met deze tutorial. Maar nu krijg in een fout in de gta.sa.exe : Probleem is al verholpen. EDIT : Toch niet. Bewerkt: 13 juli 2009 door Forumrunner Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Heb je je San Andreas gedowngrade? Heb je de compact .exe gedownload en geprobeerd? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Heb je je San Andreas gedowngrade? Heb je de compact .exe gedownload en geprobeerd? Bedankt Dutchy. Want ik heb hem opnieuw geinstalleerd, maar daarna niet gedowngrade. Edit: Wat is dat toch steeds met mij? nadat ik hem had gedowngrade, deed hij het één keer, en verder niet meer. En als ik de compact.exe installeer geeft de pc aan dat vorbisfile.dll niet gevonden kan worden. Zou iemand me dan hier mee kunnen helpen? Want toen ik Cleo had geinstalleerd had ik van die twee geen backups gemaakt. De andere cleo bestanden heb ik wel verwijderd, maar vorbisfile.dll en vorbishooked.dll niet. Want daar had ik geen backups van. Zou het daar aan kunnen liggen? Want simpelweg opnieuw installeren help ook al niet. Bewerkt: 14 juli 2009 door Forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.