pow Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Three_leaf_clover3.jpg ik heb al bij alle kleding winkels gekeken maar ik kan die niet vinden :S of is het een mod? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Three_leaf_clover3.jpgik heb al bij alle kleding winkels gekeken maar ik kan die niet vinden :S of is het een mod? Je hebt het spel waarschijnlijk op de PlayStation 3 of Xbox 360. Op de PC is er namelijk wat andere kledij. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ja dat zou ook kunnen, of je bent nog niet ver genoeg in het spel. Pas na een bepaalde missie kan je naar kledingwinkel de 'Perseus', waar ze van die pakken verkopen. Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ja dat zou ook kunnen, of je bent nog niet ver genoeg in het spel. Pas na een bepaalde missie kan je naar kledingwinkel de 'Perseus', waar ze van die pakken verkopen. Idd, en als je het nog níet wist, die bivakmuts krijg je in die missie pas (Three Leaf Clover) Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Is dat niet het onyx suit die je gewoon bij de perseus kan kopen op alle platforms? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik denk dat hij eerder bedoelt hoe je aan die tas en bivakmuts kan komen Dat kan niet want die krijg je alleen in een missie Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik denk dat hij eerder bedoelt hoe je aan die tas en bivakmuts kan komen Dat kan niet want die krijg je alleen in een missie die muts word achter die missie aan je wardrobe toegevoegd. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 In sommige opdrachten in de Multiplayer mode Maffia Work heb je soms ook een tas op je rug. Reageren
pow Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 ik bedoelde het pak, niet de muts Ik vind het wel jammer dat het pak niet te krijgen is op de ps3 Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 ik bedoelde het pak, niet de muts Ik vind het wel jammer dat het pak niet te krijgen is op de ps3 kan wel bij perseus... Dat pak heet tog Onyx? Reageren
pow Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 ik bedoelde het pak, niet de muts Ik vind het wel jammer dat het pak niet te krijgen is op de ps3 kan wel bij perseus... Dat pak heet tog Onyx? Het pak wel, maar ik wil dat pak met het jasje dicht Reageren
vice infernusX Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 ja zon pak heb ik ook wel gezien op youtube ik wil ook zon dicht pak maar kon er niks over vinden op wikigta ik vind het een mooi pak Reageren
dakkiono Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik heb het pak in het 2e land gekocht het middelste dus Reageren
Shockwaveplayer Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Dat pak dichtgeknoopt is alleen voor pc zeker. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ik bedoelde het pak, niet de muts Ik vind het wel jammer dat het pak niet te krijgen is op de ps3 Huh? Ik heb een PS3 en ik heb dit pak wel, hoor! Als ik me goed herinner zit die meteen in je kledingkast, weet ik nie zeker... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.