Jump to content

Flying School


Averzaath

Recommended Posts

Missie: Flying School

Cheaten: nee

Versie: 2.0

Overig:

Het schijnt dat veel mensen hier problemen mee hebben, zou het heel erg waarderen als iemand mij hier door heen helpt, had mezelf gezegd 1 save zelf te doen zonder cheats, maar ben een ramp met vliegen.

sinds volgens mij alleen -Matthijs- dit doet/echt goed in is? ga ik ondertussen verder met tags verzamelen en dat soort dingen, alles wat ik verder eigenlijk nog kan doen. Mocht iemand het toch willen proberen, vraag dan alsjeblieft een geupdate save file aan :) dankjewel

GTASAsf1.b

Bewerkt: door Averzaath
Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerk] knop om je laatste bericht aan te passen.
Link to comment
Delen op andere websites

Flight School: alles goud

Rustler, Stuntplane en Hunter staan op Verdant Meadows, pilot licence, Flying skill ++. Victim heeft z'n deuren geopend en Woozie zal je bellen voor nieuwe missies.

Ik heb geen cheats noch mods gebruikt, veel plezier met de rest van het spel. ^_^

@ hieronder: Niet echt briljant om die savegame te gaan vervangen terwijl ik al bezig ben. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven:Niet echt handig, niet het hele eerste bericht te lezen :puh:

Maar heel erg bedankt, doe de rest wel opnieuw :)

Bewerkt: door Averzaath
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een aanvraag in behandeling neem is het wel zo handig als ik direct van start kan gaan. Ik had even een momentje de tijd voor een aanvraag, als ik dan eerst moet wachten op een nieuwe savegame loop je het risico dat ik daarna geen tijd meer heb. Je had natuurlijk ook elke keer dat je op het forum kwam in de tussentijd je savegame kunnen bijwerken in dit topic, voordat de aanvraag werd aangenomen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...