keessie Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 hey een vriend van mij wil binnenkort een pc gaan kopen hij wil het zelf in elkaar zetten zou iemand misschien een goede pc kunnen samenstellen waarmee hij gta4 aardig goed kan spelen budget: €700,- eisen: goede videokaart quad core laterz Reageren
Exoit Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Dit is wel een goede. Je moet alleen nog een SLI brugje erbij kopen (Iets van 8 € ofzo XD ) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Het budget is 700 euro en jij zit op 783, ik weet niet of je dat was opgevallen? Bijna hetzelfde systeem als die van CH, maar dan met een andere videokaart. Bewerkt: 11 juli 2009 door Djmaddox Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Beide systemen hebben een harde schijf van 160 GB Is dat niet een beetje weinig? Bewerkt: 11 juli 2009 door Daffy Duck Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Beide systemen hebben een harde schijf van 160 GB Is dat niet een beetje weinig? Lol, was me nog niet eens opgevallen. Ik had gewoon het systeem gepakt van CH en daar een andere videokaart bijgedaan. Klik en dan met een 500GB schijf voor 704 euro. Reageren
Exoit Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Lol die prijs ik had em verkeerd gelezen als 30 euro duurder XD maarja sorry! Reageren
keessie Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) heel erg bedankt ik heb ook nog zitten kijken maar ik kwam er nog niet uit nu ben ik er tenminste zeker van dat allles goed bij elkaar past grz EDIT: ik zie net dat er geen koeling bij zit zit dat bij de processor inbegrepen of moet die nog in het lijstje komen? Bewerkt: 11 juli 2009 door keessie Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Die zit gewoon bij de processor. EDIT: Maar voor welke ga je nou? Bewerkt: 11 juli 2009 door Djmaddox Reageren
keessie Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Die zit gewoon bij de processor. EDIT: Maar voor welke ga je nou? waarschijnlijk voor de gene met 500GB maar ik moet nog even met mijn vriend erover overleggen het is zijn geld jullie horen morgen wel meer en als iemand nog een verbetering heeft of iets meld het gewoon past alles ook in een midtower model? daar staan veel mooiere en goedkopere tussen zo ja, moet ik dan nog ergens op letten atx ofzo? grz Bewerkt: 11 juli 2009 door keessie Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Maar goedkopere zijn niet altijd even goede kwaliteit, en ATX en M-ATX enzo dat betekent de grootte van je moederbord. Kijk dus altijd even welke grootte dat moederbord heeft en of het in de kast past. Reageren
keessie Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 ik heb nu dit in bij elkaar gehaald klik hier of hier of hier ik heb er een toetsenbord muis en speakers bij beeldscherm heeft hij al samen met windows als ik dit voor hem allemaal in elkaar zet en instaleer heb ik dan niks meer nodig? grz Reageren
pimios Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 ik heb nu dit in bij elkaar gehaaldklik hier of hier of hier ik heb er een toetsenbord muis en speakers bij beeldscherm heeft hij al samen met windows als ik dit voor hem allemaal in elkaar zet en instaleer heb ik dan niks meer nodig? grz Daar zit alles bij. Maar bij die boxen van sweex, geven heel slecht geluid en ze gaan best snel kapot. Ik zou andere boxen nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.