Revolution-Designer Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Goedemorgen iedereen, Ik had even een vraagje over SCM codes van kleding. In de ''lege'' SCM script van de mapcleaner staat deze code: Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Dit geeft dus aan wat CJ aan heeft wanneer het spel begint, maar ik zou deze graag willen wijzigen. Maar ik weet de codes voor de volgende kledingstukken niet: Green Hoody van Binco Woodland Camo van Binco Weet iemand toevallig de codes of waar ik ze kan vinden? Alvast bedankt, RD Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Die kan je vinden bij de 'CLEO' button rechts onderin en dan 'SCM Documentation' -> 'GTA SA' -> en dan eentje van 'Clothes:'. De Green Hoody = Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "hoodyAgreen", "hoodyA", Torso) De Woodland Camo = Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "worktrcamogrn", "worktr", BODY_PART) Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Die kan je vinden bij de 'CLEO' button rechts onderin en dan 'SCM Documentation' -> 'GTA SA' -> en dan eentje van 'Clothes:'.De Green Hoody = Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "hoodyAgreen", "hoodyA", Torso) De Woodland Camo = Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "worktrcamogrn", "worktr", BODY_PART) Bedankt BB, ik zal ze gelijk uitproberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.