Gregori Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik ben binnenkort van plan wat Microsoft Points te kopen om alle vier DLC's van Fallout 3 te gaan downloaden. Ik had alleen wat vragen voordat ik dit ga doen. 1. Kun je gewoon met je eigen character de DLC spelen, of moet je weer een nieuwe maken? 2. Als je de DLC hebt geïnstalleerd en je start het spel, krijg je dan een bericht van een nieuwe quest? 3. Hoeveel punten zijn de DLC's waard? Dit was het wel voor nu, alvast bedankt. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 1: Je kan gewoon verder spelen met je eigen karakter volgens mij. Lijkt me erg raar als het niet zo is 2: Je krijgt een nieuw radio signaal waarbij die quest gestart wordt 3: Die weet ik niet Reageren
SWYV Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 ik heb hem + alle 4contens ook gespeeld en ben er nog verslaafd aan die spel dus kan ik jouwe vragen beantwoorden maar nu heb ik jammer genoeg van rare bui! dus let goed op met wat jij leest xD 1. NEE !!! ja, jij kan gewoon verder spelen met een opgeslagen spel, die spel laden, 30sec wachten en jij krijgt een melding dat de content geladen is [/font] 2. geen berichten ja maar eerst 30sec wachten nadat de spel geladen is en dan krijg jij een melding in het midden van je scherm dat het geladen is + quest ook [/font] 3. per DLC 5000ms points als jij dat gelooft ben jij serieus veel geld kwijt xP, ik dacht rond 800ms p dat die kost per dlc [/font] Reageren
Gregori Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Okay, thanks voor de reacties. Ik heb trouwens nog 8.7 GB geheugen. Is dat genoeg voor de vijf (ja vijf, de vijfde komt er bijna aan) DLC's? Reageren
Bayside Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Weinig ervaring met Fallout en nog minder met de DLC van Fallout maar ja, dat is wel genoeg. In het algemeen is DLC niet zo groot.. Reageren
SWYV Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) 8,7GB is nog voldoend want per DLC is zo'n +-350MB dus kan jij maximaal 1,5GB vrij op harde schijf nodig hebben voor alle 5 DLC's de 5de en laatste DLC moet nog uitkomen eind dit maand of begin volgend maand ik vind persoonlijk de 4de DLC: Point Lookout echt een van de betere DLC Bewerkt: 13 juli 2009 door SWYV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.