Jump to content

Welke procesor zou ik beter kunnen kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

Ik heb onlangs GTA IV gekocht, maar als ik de game speel dan schokt het wel wat.

En dan heb ik op een site gekeken of mijn pc dit spel aankon en daarmee kwam ik dit resultaat uit;

CPU

Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz

You Have: 2 processors running - AMD Athlon X2 Dual Core Processor BE-2350

CPU Speed

Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz

You Have: 2.10 GHz

Free Disk Space

Minimum: 16 GB

You Have: 5.3 GB

Zoals je ziet is mijn CPU in orde, maar mijn CPU Speed niet.

Nu is mijn vraag of ik een goede procesor zou kunnen kopen die dat dus wel aankan, maar niet al te duur is.

Alvast bedankt....

>>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Hardware forum.<<<

Geplaatst:

Je hebt zeker op CanYouRunIT gekeken? Wel, dat is een kutsite die vaak verkeerde dingen zegt. Ik dacht eerst ook dat hij goed was, maar nee dus.

In plaats daarvan, gebruik voortaan VirtualMark. ;)

Maar goed, als je idd een laptop hebt, kun je niet verder customizen...

Geplaatst:

Je kan een laptop CPU wel vervangen, maar je schiet er niets mee op. AMD heeft simpelweg geen laptop CPU's die GTA IV kan draaien. Bovendien kost het meer geld en moeite dan het vervangen van een desktop CPU. Het is de moeite, het geld, en de snelheidswinst allemaal niet waard. Dus gewoon niets veranderen en sparen voor een PC ofzo. ^_^

Geplaatst:

eerst en vooral is dit geen laptop, maar een pc ;)

een ten tweede staat er niets op van games ofzo alleen GTA IV nu juist heb ik The Godfather afgesmeten maar is er anders nog een site zoals: Can i run it ?

Geplaatst: (bewerkt)

YouGamers.com

Can you run it kopieerd de specs, YouGamers bedenkt ze zelf. Dus veel vertrouwbaarder.\

@Sprunk: Ik kan met mijn processor GTA IV wel spelen en ik heb een laptop.

Bewerkt: door Deluxo
Geplaatst:
YouGamers.com

Can you run it kopieerd de specs, YouGamers bedenkt ze zelf. Dus veel vertrouwbaarder.\

Dat is nog steeds onbetrouwbaar hoor. Daar kan je alleen naar hun recommended specs kijken.

Geplaatst:
YouGamers.com

Dat is nog steeds onbetrouwbaar hoor. Daar kan je alleen naar hun recommended specs kijken.

Maar wel vertrouwbaarder dan Can you run it.

Geplaatst:
Maar weet er iemand nog een goedkopen procesor dat gta IV nog aan kan :puh:

Nee. Je kunt geen AMD laptop processor vinden die IV kan draaien. Ik weet zeker dat GTA IV op de laptop van Deluxo niet lekker draait.

Geplaatst: (bewerkt)
Nee. Je kunt geen AMD laptop processor vinden die IV kan draaien. Ik weet zeker dat GTA IV op de laptop van Deluxo niet lekker draait.

Ehh... Ik speel hem op 18 fps. Geen lags.

Wel wat tegenvalt, hij wordt snel heet, maar dat is bij ieder spel. Daarom leg ik een telefoonboek eronder :D

Statistics
Average FPS: 18.34
Duration: 37.29 sec
CPU Usage: 95%
System memory usage: 74%
Video memory usage: 95%

Graphics Settings
Video Mode: 800 x 600 (60 Hz)
Texture Quality: Low
Texture Filter Quality: Low
View Distance: 1
Detail Distance: 1

Bewerkt: door Deluxo
Geplaatst:

Ehh... Ik speel hem op 18 fps. Geen lags.

Wauw, 18 FPS. Dat speelt fijn. :7 En dat zal ook op het lowst van het lowst zijn. En dat zegt de benchmark waarschijnlijk maar als je zelf speelt is dat zo 10FPS minder.

Geplaatst:
Wauw, 18 FPS. Dat speelt fijn. :7 En dat zal ook op het lowst van het lowst zijn. En dat zegt de benchmark waarschijnlijk maar als je zelf speelt is dat zo 10FPS minder.

Hij speelt voor mij goed.

Geplaatst:

Ik heb geen laptop -_-

Maar ik denk dat ik nog even ga sparen effe werken en dan een pc gaat kopen waar gta IV zeker op minimum kan spelen.

maar toch bedankt hier :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...