Deluxo Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik heb geen laptop -_-Maar ik denk dat ik nog even ga sparen effe werken en dan een pc gaat kopen waar gta IV zeker op minimum kan spelen. maar toch bedankt hier Je kan toch wel je Processor vervangen voor je "PC". Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 een spel loopt pas een beetje soepel bij meer als 30 fps, gewenst is 50-60 a minstens voor een volop vloeiende speelervaring. Ik snap echt niet waarom je uberhaupt wilt beginnen aan een game als GTA IV die je toch speelt voor de graphics imo, en dan genoegen neemt met zon budget pctje waar je alleen maar gezeik mee gaat krijgen.. Reageren
Manuell120 Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik heb geen laptop -_-Maar ik denk dat ik nog even ga sparen effe werken en dan een pc gaat kopen waar gta IV zeker op minimum kan spelen. maar toch bedankt hier Je kan toch wel je Processor vervangen voor je "PC". ja maar welke zou goedkoop en goed zyn? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Over dat FPS gedoe, ik speel SA-MP op Low met ongeveer rond de 15-20 FPS en dat speelt heerlijk. Dus stfu met dat steeds 60 FPS willen op Very High, 20 FPS speelt echt heerlijk.. @ hieronder: Ik vind het fijn spelen. Bewerkt: 11 juli 2009 door MegaPilot Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Over dat FPS gedoe, ik speel SA-MP op Low met ongeveer rond de 15-20 FPS en dat speelt heerlijk. Dus stfu met dat steeds 60 FPS willen op Very High, 20 FPS speelt echt heerlijk.. hou maar op met praten Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Over dat FPS gedoe, ik speel SA-MP op Low met ongeveer rond de 15-20 FPS en dat speelt heerlijk. Dus stfu met dat steeds 60 FPS willen op Very High, 20 FPS speelt echt heerlijk.. hou maar op met praten Inderdaad. Bij 20 FPS is het nog net speelbaar, maar verwacht geen goede scores ermee als je online een FPS speelt. Reageren
Limbolander Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 vooral online, dat is echt niet speelbaar, hoe vloeiender hoe beter, kun je ook nogeens wat raken.. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 je hebt een laptop, daarvan kan je de cpu niet replacen. Als ik wil kan ik mijn T5870 vervangen door een T9400 o.i.d. hoor. Maar het vervangen van de CPU gaat niet helpen, aangezien je met de snelste CPU die op je moederbord past het spel nog niet soepel kan draaien. @MegaPilot 15-20FPS in SA-MP fijn?? wtf, de frame limiter geeft een limiet van 25FPS, en die heb ik uitgezet omdat het teveel schokte :s Nu speel ik SAMP met 40 tot 80 FPS, en dat is pas echt fijn. Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Als MegaPilot het fijn vind spelen, laat hem dan. Iedereen heeft zo zijn eigen gevoel ergens bij. Waarschijnlijk heeft hij nooit SA-MP gespeeld met 60 FPS want dan wist hij wel hoe schokkerig het is met 20 FPS. Wat men niet kent mist men ook niet. Bewerkt: 12 juli 2009 door Sprunk Reageren
Limbolander Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Als MegaPilot het fijn vind spelen, laat hem dan. Iedereen heeft zo zijn eigen gevoel ergens bij. Waarschijnlijk heeft hij nooit SA-MP gespeeld met 60 FPS want dan wist hij wel hoe schokkerig het is met 20 FPS. Wat men niet kent mist men ook niet. ja maar je hebt vast weleens een ander spel gedaan wat wel met 30+fps loopt, oftewel hij houdt alleen zichzelf voor de gek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.