Rinaldootje Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Family Guy is een Amerikaanse animatieserie die over een disfunctionele familie in de fictieve stad Quahog gaat. Ze is gemaakt door Seth McFarlane voor FOX in 1999. De serie werd in 2000 en 2002 stopgezet, maar door positieve reacties op de DVD en op de herhalingen, worden er sinds 2005 weer nieuwe afleveringen geproduceerd. De serie wordt in Nederland sinds 17 september 2007 uitgezonden door Comedy Central. Eerder werd de serie al uitgezonden door NET 5. In Amerika wordt de serie uitgezonden door FOX. Zelf ben ik een Enorme Fan van Family guy. En ik vroeg me af. Wat vinden jullie van deze serie. En zijn er meerdere fans? Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik vind hun echt GEWELDIG, die vader is zóoo grappig, echt gewoon nog beter dan Southpark Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik vind hun echt GEWELDIG, die vader is zóoo grappig, echt gewoon nog beter dan Southpark Voor mij zitten ze op ongeveer de zelfde hoogte als SP. Maarja wat Peter toch weer iedere Afl. doet vind ik gewoon te grappig. Maar ook hoe ze Naar soort van flashbacks gaan. Of gewoon grappen die nergens op slaan. Zoals Cleveland al eens zij. 'I hate it when a show just jumps to a useless joke' en dan springt het beeld ineens naar een beeld van Adolf Hitler op een eenwieler terwijl hij aan het jongleren is. Aan het einde doen ze nog wel iets met deze grap. Maar dat kan ik me niet echt herinneren. Maar mijn favoriete aflevering is toch nog wel. Meet The Quagmires. De seisoen 5 Finale. Waarin Peter terug gaat naar de jaren 80 om weer jong te doen. 1000e Post (Eindelijk zeg na al die jaren) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik vind dit eigenlijk nog leuker dan South Park, en dat vind ik al ubergrappig. Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik vind hun echt GEWELDIG, die vader is zóoo grappig, echt gewoon nog beter dan Southpark Voor mij zitten ze op ongeveer de zelfde hoogte als SP. Maarja wat Peter toch weer iedere Afl. doet vind ik gewoon te grappig. Maar ook hoe ze Naar soort van flashbacks gaan. Of gewoon grappen die nergens op slaan. Zoals Cleveland al eens zij. 'I hate it when a show just jumps to a useless joke' en dan springt het beeld ineens naar een beeld van Adolf Hitler op een eenwieler terwijl hij aan het jongleren is. Aan het einde doen ze nog wel iets met deze grap. Maar dat kan ik me niet echt herinneren. Maar mijn favoriete aflevering is toch nog wel. Meet The Quagmires. De seisoen 5 Finale. Waarin Peter terug gaat naar de jaren 80 om weer jong te doen. 1000e Post (Eindelijk zeg na al die jaren) Ze zijn echt GEWELDIG. Het beste fragment is de 'Mammaroep' van Stewie: Reageren
Deluxo Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (Blablabla...) WHAT? Haay! Die had mijn vriend op zijn Hyves. Echt lollig Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 kijk het altijd,geweldige serie Reageren
Bayside Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Family Guy is stukken beter dan South Park, alleen al door die willekeurige grappen door iedere scene heen <3 Reageren
FerryN Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Verschil tussen SP en Family Guy is dat FG minder grof is, zoals de SP aflevering 'Stanley's Cup', die was echt grof en dit valt bij FG mee. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Family Guy is stukken beter dan South Park, alleen al door die willekeurige grappen door iedere scene heen <3 vaak vind ik family guy ook grappiger dan south park maar south park doet ook niet onder hoor. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 SP probeert soms een hele aflevering aan 1 of 2 grappen te hangen. Family guy pakt er gewoon als het ware 100 en doet er wat mee. Reageren
Mevin Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Family Guy is een erg grappige Cartoon, alleen het is eigenlijk wel heel erg simpel, ze kunnen elke willekeurige grap pakken en die erin zetten (Zoals sommige vast hebben gezien bij de SP Aflevering xD) Maar het blijft natuurlijk wel grappig xD En @FerryN, Grof kan ook leuk zijn x'D Bewerkt: 12 juli 2009 door Mevin Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 SP probeert soms een hele aflevering aan 1 of 2 grappen te hangen. Family guy pakt er gewoon als het ware 100 en doet er wat mee. dat klopt dat ze dat vaak doen maar ik vind dat grove juist leuk en family guy is niet zo grof dus ja,vind het allebij leuk. Reageren
FerryN Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Family Guy is een erg grappige Cartoon, alleen het is eigenlijk wel heel erg simpel, ze kunnen elke willekeurige grap pakken en die erin zetten (Zoals sommige vast hebben gezien bij de SP Aflevering xD) Maar het blijft natuurlijk wel grappig xDEn @FerryN, Grof kan ook leuk zijn x'D Ja, dat klopt, maar niet dat het over een jongetje gaat met kanker, en dat als ze verliezen dat jongetje sterft, en ze verliezen dan ook nog eens, dat is gewoon te overdreven grof. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.